توجه به کیفیت و کمیت جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی ضروری است

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، بر ضرورت برگزاری کمی و کیفی  مرحله‌ی استانی بیست و پنجمین جشنواه قصه‌گویی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در این نشست بر اهمیت حضور فعال مربیان و کارکنان نهادها و سازمان‌های استان به ویژه نهادهای مرتبط با موضوعات و محورهای جشنواره  تاکید کرده و از همکارانش خواست تا در مهلت باقی مانده به جذب طلاب حوزه علمیه، کار آفرینان، قصه‌گویان بخش جایزه ویژه جشنواره با قصه‌هایی در مورد «سردار سلیمانی»،مادر بزرگ ها و پدربزرگ‌های ساکن در خانه‌ی سالمندان همت بگمارند.

توجه به کیفیت و کمیت جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی ضروری است

در ادامه نرمین کریمی، مدیر اجرایی جشنواره استانی قصه‌گویی در البرز، به معرفی مسوولان کمیته‌های مختلف جشنواره پرداخته و از مسوولان کمیته‌ها خواست در اسرع وقت نیروهای همکار را مشخص کرده و تقسیم وظایف در جلسه‌ی ویژه‌ای صورت پذیرد.

خدیجه میرزایی، رابط قصه‌گویی و نماینده انجمن قصه گویی استان نیز به یادآوری شرح وظایف اعضای دبیرخانه که در نشست‌های پیشین نیز بیان شده بود، پرداخته و به گوشه‌ای از فعالیت‌های انجام شده  اشاره کرد.

برگزاری نشست‌های کتابخانه‌ای، تشکی گروه‌های مجازی، استفاده از ظرفیت‌های مختلف استانی، برگزاری نشست با قصه گویان، تدارک مرحله‌ی کتابخانه‌ای و شناسایی اساتید و برگزاری نشست‌های آموزشی از مواردی بود که وی به آن‌ها اشاره کرد.       

برگزاری یادواره‌ی شهدا فرصتی برای آشنایی نوجوانان با ویژگی‌های  شهدای نوجوان استان

بخش دیگر نشست شورای فرهنگی به تشریح چگونگی برگزاری اولین یادواره شهدای نوجوان شاخص استان البرز اختصاص یافت و مدیر کل کانون بر ضرورت حضور نوجوانان در منازل شهدا و ارتباط با خانواده‌های این عزیزان به منظور آشنایی با سبک زندگی این خانواده‌ها و شخصیت شهدا، تاکید کرد.

در ادامه نرمین کریمی، مسوول اجرایی این برنامه از برنامه‌های تدارک دیده شده برای روز اجرا در یادواره و رونمایی از فراخوان مهرواره فرهنگی، هنری، ادبی در این ویژه برنامه خبر داد.

اولین یادواره پنج شهید شاخص نوجوان البرز، روز چهارشنبه ۱۰ آیان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح در مرکز مجتمع کانون البرز، برگزار خواهد شد.

تجلیل از همکاران فعال  در ویژه برنامه‌های کانون البرز  

زینب عاشری، مدیر کل کانون استان در بخشی از این نشست، با اهدا لوح تجلیل از فرانک فروزانفر، کارشناس آموزش و پژوهش کانون البرز،به جهت مدیریت ویژه برنامه‌های اربعین و برگزاری موکب اربعین، فرشاد جعفری مظلوم رودسری، مسؤول دفتر مدیر کل بابت مدیریت و هماهنگی اکران پویانمایی«بچه زرنگ»، علی امام وردی زاده، مربی کتابخانه‌ی سیار بابت همراهی و همدلی در برنامه‌های استانی و استفاده از ظرفیت‌های این کتابخانه در معرفی کانون به سازمان‌های استان و خانواده‌ها،  ، افضل میرزایی از همکاران حراست کانون البرز بابت حضور فعال و رضایت مراکز و همکاران ستادی  از فعالیت‌های ایشان و همکاری ویژه در برگزاری نمایشگاه «نوشت البرز» و از رضا عباسی ندامانی، همکار واحد پشتیبانی کانون استان  به جهت همکاری در ویژه برنامه‌ها تجلیل کرد.

توجه به کیفیت و کمیت جشنواره‌ی قصه‌گویی استانی ضروری است

 گفتنی است شانزدهمین نشست شورای فرهنگی کانون استان در سال ۱۴۰۲، صبح روز شنبه ۶ آبان ۱۴۰۲ در اتاق جلسات اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، برگزار شد.           

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =