گردهمایی سراسری کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد

با هدف تبیین چشم انداز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا پایان سال در گردهمایی یک روزه در سالن فرهنگسرای فرهنگیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استانداری یزد ؛ پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ گردهمایی سراسری کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور سرپرست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد در سالن اجتماعات فرهنگسرای فرهنگیان برگزار شد. در شروع این گردهمایی سیده عالیه قوامی مدیر کل کانون استان یزد به تبیین برنامه ‌های پیش روی کانون در سال جاری پرداخت و در ادامه آمار مراکز توسط کارشناسان حوزه‌های مختلف مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

گردهمایی سراسری کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد

در ادامه این گردهمایی از کتاب معنویت در داستان نوشته فاطمه قانع و محمدرضا نجاریان ر و نمایی شد و کارکنان کانون در گروههای مختلف برای راه گشایی برخی مسایل همفکری کردند.

عصر همانروز و با حضوز محمد حسین پارسائیان در جمع کارکنان کانون وی با اشاره به نقش کلیدی تثبیت و تبیین جایگاه کانون در سراسر استان و معرفی گسترده فعالیت‌ها و ظرفیت‌های کانون خواستار همکاری بیشتر فرمانداری‌های شهرستان‌ با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان شد. ودر پایان این نشست از کارکنان برتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان ها تجلیل بعمل آمد.

گردهمایی سراسری کارکنان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان یزد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =