میهمانی شکوفه‌ها در شفت برگزارشد

میهمانی شکوفه‌ها به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و همراهی مجموعه‌های فرهنگی در مسجد جامع شهرستان شفت برگزارشد.

به‌گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، این ویژه‌برنامه به‌منظور ایجاد پیوند هرچه‌بیش‌تر کودکان و نوجوانان با مساجد، به عنوان یک پایگاه مردمی و مرکز فرماندهی اندیشه‌های انسان‌ساز دینی و اسلامی برنامه‌ریزی و به مرحله‌اجرا گذاشته‌شد.

ترویج و توسعه فرهنگ نماز در جامعه، به ویژه در میان آینده‌سازان ایران اسلامی، از دیگر اهداف برگزاری میهمانی شکوفه‌ها در مسجد جامع شهرستان شفت به‌شمارمی‌رفت.

تعامل و هم‌گرایی مجموعه‌های فعال در عرصه فرهنگ نیز از شاخصه‌های این ویژه‌برنامه‌بود و در این میان ۲۰ کودک ۴ تا ۱۰ سال شهرستان شفت، از فعالیت‌های فرهنگی و هنری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهره‌مندشدند.

برپایه این گزارش، طی این ویژه‌برنامه که درحاشیه برگزاری نماز جمعه روز ۵ آبان ۱۴۰۲ صورت‌گرفت، مربیان کانون پرورش فکری به معرفی این مجموعه فرهنگی به کودکان و خانواده‌ها پرداختند .

میهمانی شکوفه‌ها در شفت برگزارشد

قصه‌گویی از کتاب کلوچه‌های خدا، نوشته کلر ژوبرت، برپایی کارگاه نقاشی و اجرای مسابقه حضوری، ازدیگر برنامه‌های این روز با حضور آینده‌سازان ایران اسلامی بود و درپایان، از کودکان با اهدای جایزه فرهنگی قدردانی‌شد.

خاطرنشان‌می‌شود، «میهمانی شکوفه‌ها» عنوان برنامه‌ای فرآیندمحور است که از این پس با مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، دفتر امام جمعه، کانون تربیتی آموزش و پرورش، نهادکتاب‌خانه‌های عمومی و حوزه بسیج خواهران، روزهای جمعه هرهفته در مسجد جامع شهرستان شفت پذیرای نونهالان و کودکان خواهدبود.

میهمانی شکوفه‌ها در شفت برگزارشد

میهمانی شکوفه‌ها در شفت برگزارشد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =