سکوت مجامع حقوق بشری در قبال جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را نمی بخشیم

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان :اینجا خاورمیانه و غزه است و هر کجای خاک را بکنی ، زنی بی گناه ، کودکی معصوم و خفته و عزیزی را بیرون می آوری !!

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری استان در محکومیت حمله ی رژیم کودک کش صهیونیستی به مردم و کودکان و نوجوانان بی دفاع غزه در بیانیه ای این گونه ابراز داشت :  این جا خاورمیانه و غزه است و هر کجای خاک را بکنی ، زنی بی گناه ، کودکی معصوم و خفته و عزیزی را بیرون می آوری !!

این روزها که تمام خیابانهای کشورمان به بهانه ی روز جهانی و هفته ی ملی کودک به تصویر شاد کودکانی که در هر گوشه ی جهان حق زندگی دارند ، آذین بسته است ، برای ما که متولیان پرورش فکر و اندیشه ی کودکانیم و حق شاد زیستن کودکان جهان ، از رسالت های بزرگ فرهنگ مان است ، سخت است که ببینیم در گوشه ای نه چندان دور در این کره ی خاکی ، کودکانی هستند که هر ساعت و هر ثانیه از لحظه هایشان را با تشویش و وحشت جنگ می گذرانند. کودکانی که به جای اینکه تنها نگرانی شان تکلیف درس فردا باشد ، وحشت از دست دادن پدران و مادرانشان ،خواهرها و برادرشان است . و چه بسا فردایی که با صدای یک خمپاره و یا یک بمب سهمگین دیگر طلوع آفتابش را نبینند .

برای ما که سالهاست دم از حق کودکانی می زنیم که نه رنگ پوستشان آنهارا از حق زندگی بازمی دارد نه تفاوت زبانشان ، بسیار سخت است که بی تفاوت بنشینیم و تجاوز ننگین کودک کشی را شاهد باشیم .

 مدیر کل کانون پرورش فکری استان در ادامه بیان داشت : در این جایگاه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به عنوان یکی از متولیان حمایت از حقوق مادی و معنوی کودکان ، درخواست محکوم نمودن این جنایت وحشیانه و پایان دادن به جنگ و پایان کشتار مردم و کودکان معصوم و بی گناه غزه را خواهان است . باشد که با حمایت بی دریغمان در پناه نگاه سبز خدای کودکان معصوم ، فردایی روشن و سرشار از آرامش برای این عزیزان به ارمغان آوریم .

آقایاری اظهار داشت : سکوت مجامع بین المللی و به اصطلاح حقوق بشری در قبال این همه جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی و حتی حمله به بیمارستان ها و گروهای امدادی و خبرنگاران جای بسی تاسف است و به واقع مردم آزاده سراسر جهان این دفتر ننگین را درهمیشه تاریخ ثبت خواهند کرد و رسوایی آن برای حامیان ترورسیم دولتی رژیم کودک کش خواهد ماند و انشالله در آینده ای نزدیک خون این همه شهید بی گناه دامان پلید دژخیمان را خواهد گرفت و جنایتکاران جنگی و عوامل پشت پرده آن نیز به سزای اعمال ننگینشان خواهند رسید . به فضل الهی امیدواریم . 

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =