بیانیه مجموعه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان در حمایت از کودکان غزه

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی، نگاه هم‌دلی و هم‌زبانی با مردم مظلوم و ستمدیده‌ی جهان وظیفه‌ی انسانی همه‌ی انسان‌ها دانست

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، مدیرکل کانون استان به مناسبت جنایت‌های رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت از کودکان غزه بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بیانیه اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت
بسم الله الرحمن الرحیم
قسم به قبله و قسم به قدس که فلسطین با طعم آزادی، نفس خواهد کشید و درختان زیتون شاهد لبخندها و شادی‌های کودکان فلسطینی، خواهند بود.
قدس متعلق به فلسطین و میراث معنوی و تمدنی مسلمانان است.
 ما کشتن کودکان بی‌گناه، غیرنظامیان، و جنایات رژیم غاصب صهیونیست را محکوم می‌کنیم و خواهان عدالت‌خواهی  و پایان بخشیدن به ظلم و جنایت در سرزمین فلسطین و در سرتاسر جهان هستیم.
 سال‌هاست که  صهیونیست‌ها، با نقشه‌های شوم خود مسلمانان جهان را داغدار فلسطین نموده‌اند و آوارگی و بی‌خانمانی را برای فلسطینیان رقم زده‌اند.
حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به ویژه حمایت از کودکان و نوجونان فلسطینی و ایجاد نگاه هم‌دلی و هم‌زبانی با مردم مظلوم و ستمدیده‌ی جهان وظیفه‌ی انسانی همه‌ی ماست.
ظلم و ستم رژیم اشغال‌گر قدس و ستم‌های امروز به کودکان و مردم، به ویژه جنایت هولناک بیمارستان المعمدانی، نمونه‌ی فاحش جریان باطل در سطح جهانی است که وظیفه‌ی ما را در قبال حمایت از مظلوم مشخص ساخته است. پس بر خود فرض می‌دانیم با آگاهی‌بخشی به کودکان و نوجوانان نسبت به معیارهای حق و باطل، نسل جوان جامعه را با این مساله‌ی مهم و اساسی جهان اسلام آگاه سازیم.
موضع‌گیری در قبال این جنایت‌ها، همدردی و حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده یک تمرین‌ مهم برای شناخت حق و باطل است و ما تلاش می کنیم تا قدرت تشخیص کودکان و نوجوانان را در این خصوص افزایش دهیم.
ما با تاسی به آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و منویات مقام معظم رهبری، هرگونه، ظلم و ستم را در هرجا که باشد محکوم می‌نماییم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =