کد خبر: 332764
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
بازدید 208
بادبادکی برای دوست فلسطینی من

مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ کانون استان تهران با همراهی اعضا و دانش‌آموزان منطقه ۱۶ یاد و خاطره شهدای دانش‌آموزان و کودکان غزه را گرامی داشتند و به جشنواره بین‌المللی قصه گویی کانون دعوت شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان تهران؛ ۱۷۰ نفر از اعضا و دانش آموزان  سه روز در ویژه برنامه مرکز فرهنگی هنری شماره ۸ به مناسبت روز دانش آموز و حمایت از کودکان غزه شرکت کردند.

در این ویژه برنامه اعضای فعال مرکز به یاد کودکان مظلوم غزه بادبادک هایی مزین به نقش پرچم ایران و فلسطین ساختند و در کارگاه ادبی با موضوع خاطرات من از درس، معلم، مدیر، مدرسه و همکلاسی ها شرکت کردند این کارگاه با همراهی بهناز ابوالوفایی مربی ادبی برگزار شد.

بادبادکی برای دوست فلسطینی من

همچنین با توجه به منایبت ۱۳ آبان، دانش‌آموزان دبستان پسرانه پیام امام جواد (ع) در مرکز حاضر شدند و  کارگاههای سفاگری(ساخت جوجه) را با همراهی زهرا حاجی بابایی، قصه گویی(قصه بچه همه)، ساخت اوریگامی یکی از شخصیت‌ها(فیل)، انیمیشن کشاورز و ربات  با راهنمایی لیلا افسری مربی مسئول مرکز تجربه کردند و با فعالیت‌های کانون از نزدیک آشنا شدند.

بادبادکی برای دوست فلسطینی من

لیلا افسری  به دیدار دانش آموزان در دبستان دخترانه عصمت رفت و پس از قصه گویی،   به معرفی  جشنواره قصه‌گویی، بخش ۹۰ ثانیه پرداخت. تعدادی از دانش آموزان داوطلب روایت داستان کوتاهی از زندگی خود شدند. و ایشان راهنمایی های لازم برای انتخاب موضوع و نحوه اجرا را ارائه کرد و در پایان  اوریگامی یکی از شخصیت‌های قصه اجرا شده را آموزش داد که مورد توجه دانش‌آموزان حاضر قرار گرفت و تلاش شد یاد  خاطره شهدای دانش‌آموز و شهدای کودک غزه در این برنامه ها گرامی داشته شود.

هدف از  اجرای این برنامه‌ها بزرگداشت روز دانش‌آموز، همدلی با کودکان مظلوم غزه، ترغیب اعضا برای شرکت در جشنواره قصه‌گویی، فراهم نمودن ساعاتی خوش برای اعضا و دانش‌آموزان بود.

بادبادکی برای دوست فلسطینی من

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =