به نوجوانان خود اعتماد کنید

مشاور نوجوان در نشست نوجوانی و بحران هویت ویژه‌ی والدین نوجوانان کانون البرز، بر ضرورت اعتماد کردن به نوجوانان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، این نشست به همت واحد آموزش و پژوهش کانون البرز و با هدف آشنایی بیشتر مادران با ویژگی های دوران نوجوانی وکمک به رشد و افزایش استقلال ومسئولیت پذیری فرزندان نوجوان آنان، برگزار شد.

به نوجوانان خود اعتماد کنید

به نوجوانان خود اعتماد کنید

طیبی که به عنوان مشاور کودکان و نوجوانان در این نشست حضور پیدا کرده بود ضمن بیان اهمیت نوجوانی و  توجه خانواده‌ها به این دوران خاص از آن‌ها خواست به نوجوانان‌شان اعتماد کنند و از طریق برقراری روابط دوستانه بین والدین و فرزندان فضای امنی را برای آن‌ها ایجادکرده  تا این نوجوانان بدون اضطراب مشکلات خود را با خانواده در میان بگذارند.

این متخصص همچنین مطالبی در خصوص چالش های دنیای مجازی، ایجاد رابطه سالم بین والدین و فرزندان ،احساس مسئولیت واستقلال نوجوانان برای مادران شرکت کننده در این نشست مطرح کرد.

به نوجوانان خود اعتماد کنید

به نوجوانان خود اعتماد کنید

قبل از توضیحات این کارشناس، مادران اعضای نوجوان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز  که از طریق فراخوان و دعوت قبلی در این نشست حضور یافته بودند، تعداد فرزندان وسن وسال هرکدام را بیان کرده و برخی  تجارب خود با فرزندان  نوجوان شان را با حاضران به اشتراک گذاشتند.

لازم به ذکر است این برنامه روز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲، با حضور جمعی از کارشناسان،  والدین ، مسوول و جمعی از مربیان مرکز شماره ۳ کانون کرج در محل کتابخانه‌ی کودک این مرکز در گلشهر ویلا، بلوار مصطفی خمینی، جنب بوستان پدر  برگزار شد.   

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =