جشنواره قصه گویی کانون پرورش فکری میراثی ارزشمند فرهنگی

علی فاضلی فرد فرماندار بیرجند نیز در آیین اختتامیه جشنواره قصه گویی از جشنواره قصه گویی کانون به عنوان میراث ارزشمند فرهنگی یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی؛ ظهر امروز چهارشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ آیین اختتامیه جشنواره قصه گویی کانون در استان خراسان جنوبی با حضور علی فاضلی فرد، فرماندار بیرجند، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان، ملک آبادی جانشین معاونت اجتماعی و فرهنگی فرماندهی نیروی انتطامی استان، قصه گویان و علاقمندان به قصه گویی برگزار شد.

فاضلی فرد طی سخنانی در این جشنواره وبا اشاره به آیاتی از قرآن کریم گفت: قصه آنقدر اهمیت دارد که در کاملترین کتاب آسمانی قصه زندگی پیامبران آمده است که به این کتاب آسمانی احسن القصص می گویند و در آن بسیاری از معانی و معارف در همین قالب به مخاطب ارایه شده است.

وی ادامه داد: قصه زمان و سن ندارد و با جذابیت خاص همه سنین را به خود علاقه مند کرده و از هر ابزار دیگر هنری اثر گذار تر است.

 فرماندار بیرجند پند گیری از تجربیات گذشتگان و توجه به مفاهیم اخلاقی را از دیگر اهداف قصه گویی خواند و از برگزار کنندگان این جشنواره قدردانی کرد.

گفتنی است در بخشی از این آیین سرهنگ ملک آبادی جانشین معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی نیز از پیش بینی بخشی ویژه در خصوص نیوری انتطامی، نظم و امنیت و همچنین کاهش آسیب‌های اجتماعی قدردانی  و توصیه هایی در خصوص نظم و امنیت، فضای مجازی و آسیبهایی که متوجه کودکان و نوجوانان است توصیه هایی به حاضران در این آیین ارایه کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =