۵۱ قصه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

دومین روز از جشنواره قصه‌گویی در چهارمحال و بختیاری با حضور قصه گویان و علاقه مندان به قصه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری ۵۱ قصه‌گو در دومین روز است مرحله استانی جشنواره بین المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکانان و نوجوانان در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر به اجرای قصه پرداختند.
در این میان ۵ پدربزرگ و مادربزرگ، ۲۴ عضو نوجوان، ۱۵ مربی در بخش ملی،   یک مربی در بخش زبان اشاره و ۶ نفر از بزرگسالان به اجرای قصه پرداختند.
بر این اساس: باران ربیعی با قصه نبرد رستم و اشکبوس،   صدیقه راستی با قصه نمکی، معصومه کیانی با قصه آرزوی زنبورک، صغری عالی پور با قصه پیلو، عصمت سلطانی با قصه مرد انار فروش، زهرا نصیری پور با قصه خرگوش و ماه، زهره محمدی با قصه گرد آفرید، یاسمین علوی با قصه یازده رخ، محبوبه علیدوستی با قصه دیو سیاه دم به سر، معصومه گودرزی با قصه آی تی تی، مریم اسکندری با قصه علی میشه زا کره ی سیاه، رها ابراهیمی با قصه آسیاب جادویی و فاطمه عینی با قصه هی با من دوست می شوی در نوبت اول صبح قصه هایشان را روایت کردند.  
در نیمه دوم از تایم صبح نیز: سپیده ابراهیمی با قصه غول نخودی، ملیحه علیدادی با قصه آدمک، زهرا هادی پور با قصه فیل کوچولو دماغت کو،   نیایش امینی با قصه شهید مدافع حرم، صفورا بهرامی با قصه خرگوش بازیگوش،   رقیه نقی زاده با قصه ماه و مرد کشاورز،   زهرا اعلایی با قصه زیر گنبد کبود،   پری دخت راستی با قصه پیرزن و پرنده،   سارا نغمه با قصه زایش زال و  شیما کوه با قصه بارون میاد جر جر در تایم دوم صبح به اجرای قصه پرداختند.  
در تایم اول بعد از ظهر نیز مریم مردانی با قصه شاهزاده خوشبخت، نرگس احمدیان با قصه ننه طبیعت،   یلدا کریم‌زاده با قصه نذری،   نسیم حیدری با قصه خرگوش و شیر،   اله نجفی با قصه مرد نادان،   ندا حسن‌زاده با قصه روباه و ننه جان،   فاطمه احمدی با قصه کودکی زال،   رویا محبوبی با قصه هفت دخترون، یلدا منصوری با قصه پادشاهی نوذر،   مهسا صادقی با قصه دادخواهی سیم دخت از رستم، شهلا شکراللهی با قصه چوم چوم و حنانه فرهادی با قصه خان دوم رستم در نیمه اول بعد از ظهر قصه‌گویی کردند.
در ادامه طاهره حیدری با قصه اولین تار،   فاطمه زهرا نادری با قصه آخرین وداع،   مهدیه نادری با قصه بازی سرنوشت،   زهرا یوسفی با قصه دیو هفت دختر.   فاطمه آذری با قصه واقعاً جدی جدی،   احمد نادری با قصه قدر علم را بدانید،   ریحانه شاهینی با قصه بیژن و گرازان و  مهلا طاهری با قصه بازی سرنوشت در تایم اول بعد از ظهر به اجرای قصه پرداختند.  
در تایم دوم بعد از ظهر نیز محدثه هاشمی با قصه اسم این قصه را چه بگذاریم.   مریم حیدری با قصه داستان سیاوش،   مهشید نادری با قصه کله پاچه،   مانا سلیمی با قصه ریکی ریکی،   ژیلا مهندس با قصه پلاشان،   فاطمه صیادی با قصه مرد جوان و خیاط حیله‌گر و مریم سهرابی با قصه مرد جهانگرد آخرین قصه گویان این جشنواره محسوب می شدند.  

 حضور دانش آموزان مدارس در جشنواره قصه‌گویی بخش دیگری از این رویداد بود و در بیست و یکمین روز از آبان ماه
۱۷۰۰ دانش آموز از مدارس فرهنگیان، صدرای ولایت، اندیشه، امام خمینی، ولایت فقیه، پیروزی و غیره از این قصه‌گویی‌ها بازدید کردند.

اختتامیه این جشنواره در روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه در سالن اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری واقع در میدان ابوریحان در ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور عموم علاقمندان به این مهارت برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =