۲۱ مدرسه در چهارمحال و بختیاری میزبان مربیان و قصه گویان جشنواره قصه‌گویی کانون شدند

همزمان با برگزاری مرحله استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در چهارمحال و بختیاری حجت الله آسمند مدیر کل کانون در این باره افزود: قصه های اجرا شده در سطح استانی توسط قصه گویان کانون و مادر بزرگ های قصه گو در جشنواره در نقاط مختلف استان برای دانش آموزان اجرا گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان  استان چهارمحال و بختیاری آسمند از این حرکت به عنوان اجرای عدالت فرهنگی در استان نام برد و افزود: جشنواره قصه‌گویی در شهرکرد میزبان ۳۰۰۰ دانش آموز بوده است و در راستای بهره مندی بیشتر دانش آموزان از این مهارت و فرصت مغتنم برای احیای فرهنگ قصه‌گویی تمهیداتی جهت حضور مربیان و قصه گویان این دوره در نظر گرفته شد که اجرای قصه ها در سطح مدارس یکی از این راهکار های توسعه و گسترش این فرهنگ محسوب می‌شود.

 ۲۱ مدرسه در چهارمحال و بختیاری میزبان مربیان و قصه گویان جشنواره قصه‌گویی کانون شدند

مدیر کل کانون با اشاره به ثبت نام ۱۸۰۰ قصه گو در جشنواره قصه‌گویی امسال بیان کرد: ثبت نام تعداد قابل توجه عموم مردم  در جشنواره قصه‌گویی نشان دهنده ی شناخت خوب و دقیق افراد جامعه از کانون و توسعه فرهنگ قصه‌گویی در استان است.  
و این استقبال عمومی کانون را موظف به تبیین و گسترش این فرهنگ و هنر نموده است و قرار است در ادامه جشنواره دوره های آموزش قصه‌گویی در مراکز فرهنگی هنری استان به صورت متوالی برای کودکان. نوجوانان، مادران، مادر بزرگها، پدربزرگ‌ها و پدران برگزار شود.  

 ۲۱ مدرسه در چهارمحال و بختیاری میزبان مربیان و قصه گویان جشنواره قصه‌گویی کانون شدند
گفتنی است اختتامیه این جشنواره با شعار با قصه لبخند بسازیم در روز دوشنبه بیست و دوم آبان ماه در سالن اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری واقع در میدان ابوریحان راس ساعت ۸:۳۰ صبح با حضور عموم علاقمندان به این هنر برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =