قصه‌گویان زبان اشاره و آیینی سنتی آغازگر جشنواره قصه‌گویی بودند

شرکت‌کنندگان در بخش‌های زبان اشاره و آیینی سنتی در اواین روز از بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی کانون استان تهران با هم رقابت کردند.

به گزارش روابط‌عمومی اداره کل کانون استان تهران، قصه‌گویان زبان اشاره و آیینی سنتی نوجوان و بزرگسال در صبح اولین روز بیست و پنجمین جشنواره قصه‌گویی کانون استان تهران در حضور 200 دانش‌آموز باهم رقابت کردند.

در اولین بخش جشنواره  قصه‌گوهای زبان اشاره در بخش رقابتی و یک میهمان دربخش غیررقابتی با قصه‌های خورشید و باد شمال، فیل تنها، خاله سوسکه، قصه دم‌دوز، خوب شد بد شد روایت شد و با استقبال خوب حاضرن در سالن روبرو شد.

قصه‌گویان زبان اشاره و آیینی سنتی آغازگر جشنواره قصه‌گویی بودند

و در ادامه قصه‌گویان نوجوان در بخش آیینی سنتی با قصه‌های خوان سوم و چهارم شاهنامه، خندق مولاعلی، نقاشان چینی و رومی، آزمودن بانو گشب، نامه‌ای به خدا، نکبت قدرت روایتگر داستان ها کهن و مذهبی بودند و قصه شمس مولانا توسط قصه‌گوی بزگسال آیینی سنتی روایت شد.

قصه‌گویان زبان اشاره و آیینی سنتی آغازگر جشنواره قصه‌گویی بودند

پخش موسیقی و اجرای مسابقه توسط محبوبه محرابی مجری برنامه برای دانش‌آموزان حاضر در سالن از دیگر بخش‌های برنامه امروز بود.

جشنواره قصه‌گویی کانون استان تهران در روزهای 23 و 24 آبان در سالن غدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =