روایت سردار دل ها از زبان عضو نوجوان اصفهانی

عضو نوجوان کانون شماره ده اصفهان، همزمان با برگزاری اولین روز از مرحله استانی جشنواره قصه گویی ، قصه ی سردار دل ها را با عنوان " از چیزی نمی ترسم " برای مخاطبان قصه گویی کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان، نازنین زهرا حیدری عضو نوجوان کانون شماره ده اصفهان،  همزمان با برگزاری اولین روز از مرحله استانی جشنواره قصه گویی ، قصه ی سردار دل ها را با عنوان " از چیزی نمی ترسم " برای مخاطبان قصه گویی کرد.

این نوجوان ماجرای زندگی دوران نوجوانی سردار دلها  را خیلی زیبا قصه گویی کرد و بعد از آن به رشادت های ایشان در جبهه های مختلف نبرد حق علیه باطل اشاره نمود .

این نوجوان  ضمن عرض ارادت به عکس سردار حاج قاسم سلیمانی گفت : امروز امنیت همه ما مدیون سردار دلها و شهدای مدافع حرم و امنیت است .

  گفتنی است از میان 398 قصه های رسیده به دبیرخانه استانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی 58 قصه‌گو به مرحله نهایی استانی راه یافتند و در شش بخش مدرن و کلاسیک، آیینی و سنتی، جایزه ویژه سردار سلیمانی، زبان اشاره ، قصه‌های امنیت و کودکان غزه در اصفهان از امروز به رقابت می‌پردازند.

این جشنواره با همکاری مجدانه سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان ، معاونت فرهنگی شهرداری منطقه 4 اصفهان و بخصوص مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، مرکز آفرینش های فرهنگی و هنری بسیج استان و اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار می گردد .

علاقه‌مندان می‌توانند این جشنواره را به صورت زنده از طریق پیام‌رسان شاد و نشانی https://shad.ir/kpf_esfahan  دنبال کنند .

همچنین ، آیین پایانی این جشنواره دوشنبه ۲۹ آبان ، ساعت 15 تا 17 در اصفهان ، کنار گذر اتوبان شهید ردانی پور، بعد از موزه دفاع مقدس ، پارکینگ شماره 6 مجموعه فرهنگی باغ غدیر ، سالن اجتماعات حکمت ، با معرفی برگزیدگان به دبیرخانه کشوری برگزار و به کار خود پایان می دهد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =