مراکز کانون البرز از اعضای کتابخوان تجلیل کردند

مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، به مناسبت هفته‌ی کتاب و کتابخوانی در ویژه برنامه‌های جداگانه‌ای از اعضای فعال کتابخوان تجلیل کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مراسم‌های تجلیل از اعضای فعال کتابخوان مراکز کانون استان، از ۲۳ آبان ۱۴۰۲ همزمان با آغاز هفته‌ی کتاب و کتابخوانی  اجرا شد.

در نخستین برنامه، روز سه شنبه ۲۳ ابان ۱۴۰۲ دویست نفر از اعضا و والدین مرکز فرهنگی، هنری کانون در شهر هشتگرد در همایش تجلیل از کتابخوانان این مرکز شرکت کردند.

 قرائت قرآن و سرود ملی، معرفی وقایع هفته کتاب، اجرای نمایش عروسکی خانم کتابدار، قصه گویی قصه‌ی «بچه کتابخوار»، توسط دنیا یارمحمدی، مربی فرهنگی مرکز هشتگرد،  معرفی کانون و فعالیت‌های کتاب محورآن  توسط مریم فلاح نژاد مسوول مرکز و  معرفی کتاب شاهنامه توسط یکی از پژوهشگران شاهنامه ،اجرای سرود «سرباز حسینم» توسط اعضای نونگاه مرکز  و اجرای مسابقه با موضوع کتابخوانی از فعالیت‌های اجرا شده در این آیین بود.

مراکز کانون البرز از اعضای کتابخوان تجلیل کردند

در پایان این مراسم  نیز از ۴۰ نفر از اعضای کتابخوان  مرکز هشتگرد  در حضور  والدین اعضا , اولیای تربیتی و مسؤولین و روسای ادارات شهرستان با لوح تقدیر و جایزه محصولات نوشت افزار  کانون با تصاویر پویانمایی «بچه زرنگ»  تقدیر شد.

لازم به توضیح است این آیین با مشارکت نهاد کتابخانه ها و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد و علی معدنی پور مدیر کل نهاد کتابخانه های استان البرز،هاشمی جانشین فرمانده سپاه شهرستان ساوجبلاغ ، احسانفر رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوجبلاغ و شیرمحمدی رییس نهاد کتابخانه های شهرستان در این برنامه حضور داشتند.

همکاران مرکز شماره ۱ کانون کرج نیز روز پنج شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۲  با دعوت از اعضای کتابخوان و خانواده‌های آنان ضمن اجرای فعالیت‌های معرفی کانون و هفته کتاب، معرفی و کتابسازی از کتاب «دلم یک دوست می خواهد » و قصه‌گویی قصه‌ی«آسیاب بچرخ» و برگزاری نشست کتابخوانی با موضوع نقد و بررسی کتاب «مرد جوان و خیاط حیله گر» از اعضای کتابخوان این مرکز، تجلیل کردند.

مراکز کانون البرز از اعضای کتابخوان تجلیل کردند

همکاران مرکز شماره ۲ کانون کرج نیز جشن کتابخوانی این مرکز را صبح روز پنجشنبه  برگزار کرده و پس از اجرای فعالیت‌های گونا گون از جمله کتابخوانی و  بحث و گفتگو، اجرای نمایش کاغذی،شعرخوانی، نمایش پویانمایی «آقای موریس و کتابهای پرنده» و  بازی و مسابقه از اعضای کتابخوان مرکز تجلیل کردند.

مراکز کانون البرز از اعضای کتابخوان تجلیل کردند

در همین روز در مرکز شماره ۳ کانون کرج نیز   جشن کتابخوانی برگزار شد و مربیان  پس از اجرای فعالیت‌های قصه‌گویی ، مسابقه ، شعرخوانی ، پخش فیلم «آقای موریس وکتابهای پرنده» از اعضای کتابخوان مرکز تجلیل کردند.

اهدای نشان کتاب به تمامی اعضای شرکت کننده از دیگر فعالیت‌های این جشن بود.

مراکز کانون البرز از اعضای کتابخوان تجلیل کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =