کد خبر: 333631
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
بازدید 102
کتاب می‌تواند اثر مستقیم بر زندگی انسان بگذارد

مربی مسوول مرکز شماره ۲ گفت: یک کتاب می‌تواند مسیر سرنوشت میلیون‌ها انسان را تغییر دهد و بر روی زندگی آنها اثر مستقیم بگذارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، مرکز فرهنگی_ هنری شماره ۲ کانون همدان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی فعالیت‌های مختلفی را برای مدارس نزدیک به این کانون برای ۴۰۰ دانش‌آموز در پایه‌های مختلف اجرا کرد.

در این هفته برنامه‌هایی چون قصه‌گویی، معرفی وقایع، کتاب و نویسنده صورت گرفت.

قصه مسافر دریا باهدف آشنایی دانش‌آموزان با کتاب و کتابخوانی برای آنها گفته شد و مربی فرهنگی در مورد روز پرستار و اهمیت کار آنها برای دانش‌آموزان توضیح داد.

در ادامه کتاب "خدا رنگ گلابی" توسط مربی هنری هادی لایقی به صورت خلاقانه برای آنها معرفی شد و نیز در مورد خوب نگاه کردن با اعضا گفتگو کرد و چندین بازی خلاق با دانش‌آموزان انجام داد.

سپس مربی مسوول شماره ۲ در مورد فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نحوه عضو شدن و استفاده از کتاب‌های کانون برای دانش‌آموزان صحبت کرد و گفت: افکار و اندیشه‌های انسان به گونه‌ای است که ممکن است فقط خواندن یک کتاب پایه اندیشه‌ها و افکار انسان را بر مبنای جدید یا در مسیر خاصی قرار دهد.

زهرا باقرپور ادامه داد: حتی ممکن است یک کتاب مسیر سرنوشت میلیون‌ها انسان را تغییر دهد و بر روی زندگی آنها اثر بگذارد.

کی خاطرنشان کرد: کتاب‌های خوبی در کانون وجود دارد که هر کدام از آنها می‌تواند مطالب مفید و آموزنده‌ای را به شما کودکان آموزش دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =