کد خبر: 333740
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
بازدید 125
دیدار مدیر کل فارس با نویسنده رمان های نوجوان

مدیر کل فارس با اکبر صحرایی، نویسنده شیرازی دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، علی خواجه نژادیان، مدیر کل فارس، با اکبر صحرایی، نویسنده شیرازی دیدار کرد. در این دیدار صمیمی که در منزل این نویسنده کتاب های رمان دفاع مقدس برگزار شد، علی خواجه نژادیان، ضمن تقدیر از زحمات اکبر صحرایی در بیش از دو دهه فعالیت ادبی خود،   علاقه مندی کانون را جهت برگزاری کارگاه های ادبی با حضور این استاد توانمند اعلام کرد.
وی افزود : به عنوان یک سازمان متولی حوزه کودک و نوجوان، در سیاست گزاری خود نیازمند ارتباط نویسندگان برجسته با نوجوانان هستیم.

او بیان کرد :  باید نویسندگانی که آثار مهمی در کانون خلق کرده‌اند، به حلقه‌های نویسندگان متعهد متصل شوند تا همکاری بین نوجوانان و نویسندگان، منجر به خلق آثار جدیدو تولید کتاب شود.
اکبر صحرایی نیز بر اهمیت اتصال نویسندگان نوجوان به حلقه‌های مذهبی و متدین تأکید کرد و توصیه کرد در حوزه نویسندگی، تولی و تبری رعایت شود. صحرایی در این دیدار به اهمیت ارتباط استاد شاگردی در نویسندگی، تداوم ارتباط با کودکان مستعد، برای تبدیل شدن به نویسندگان حرفه ای، رونق گرفتن جلسات نقد کتاب، اهمیت مطالعه برای مدیران و کارشناسان نیز اشاره کرد.
در پایان جلسه، اکبر صحرایی چند اثر خود را به مدیر کل و کارشناسان استان تقدیم کرد.

دیدار مدیر کل فارس با نویسنده رمان های نوجوان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =