بازدید مدیر اداره فرهنگ و ارشاد و رییس نهاد کتابخانه‌های عمو.می ساوجبلاغ از مرکز هشتگرد

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد و رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی ساوجبلاغ از نمایشگاه فعالیت‌های کتاب محور  مرکز هشتگرد بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز، مریم فلاح نژاد، مسؤول مرکز هشتگرد، ضمن اعلام این خبر افزود در این بازدید فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این مسؤولان معرفی شد.

مسوول مرکز هشتگرد افزود محمد سجاد احسانفر، مدیر اداره فرهنگ وارشاد شهرستان ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته ,به لزوم ثبت بازی‌ها اریه شده در نمایشگاه  که توسط دنیا یارمحمدی، مربی فرهنگی مرکز طراحی و اجرا شده بود با توجه به کارکردهای بالای تربیتی و جذابیت های فراوان آن برای کودکان و نوجوانان و همچنین  بر اساس اجرای موفق طرح «کتاب، بازی، نمایش» بر به  کارگیری نمایش در فعالیت‌های کتاب محور، ترویج این شیوه های نمایشی  تاکید کردند.  

فلاح نژاد افزود در این دیدار همچنین در مورد اکران فیلم پویانمایی «بچه زرنگ»، در سالن آمفی تئاتر امام علی (ع ) با توجه به ظرفیت‌های  بالای شهر هشتگرد و همچنین مشکلات ایاب و ذهاب کودکان به کرج برای تماشای فیلم گفت و گو شد.

شیر محمدی، رییس نهاد کتابخانه‌های عمومی شاوجبلاغ نیز  هم در این بازدید  ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته مرکز کانون در شهر  هشتگرد در خصوص ترویج کتاب و کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان بر لزوم تداوم همکاری مرکز با نهاد کتابخانه ها تاکید کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =