عضو کانون پرورش فکری شهرستان سرایان در بین ۵ کتاب‌خوان برتر کشور

محمدمهدی بنی‌اسدی عضو مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان به عنوان یکی از پنج کودک و نوجوان ایرانی که از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان آبان بیشترین کتاب را از مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور امانت گرفته‌اند، معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان با اعلام این خبر گفت: به بهانه هفته کتاب و کتابخوانی و اجرای پویش ملی کتاب‌خوانی کانون و با بررسی سامانه جامع عملکرد مراکز کانون ۵ عضو کتابخوان برتر کشور شناسایی و معرفی شدند که در این بین نام «محمد مهدی بنی اسدی» عضو ۱۲ ساله ی مرکز فرهنگی و هنری کانون در شهرستان سرایان با امانت و مطالعه ۳۸۹ کتاب در فاصله زمانی ابتدای سال ۱۴۰۲ تا آبان ماه به چشم می خورد.

مدیر کل کانون استان ضمن تبریک به این عضو کانون استان تصریح کرد: امانت‌دهی کتاب یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های مرکز کانون پرورش فکری برای کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است و علاوه بر این فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی با هدف مطالعه کتاب اجرا می‌شود.

وی فعالیت‌هایی مانند معرفی کتاب، کتاب‌خوانی، شعرخوانی، قصه‌گویی، نقاشی یا سفال‌گری و اجرای نمایش با استفاده از شخصیت‌های کتاب را از جمله فعالیت‌های کتاب محور مراکز کانون استان برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =