مربی و قصه‌گو هستم

معاون توسعه و مدیریت منابع کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان: مربی فرهنگی و قصه‌گو هستم؛ کار فرهنگی را دوست دارم و در عرصه فرهنگ زندگی کرده‌ام.

به‌گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل، معاون توسعه و مدیریت منابع کانون کشور طی سفر یک روزه به استان گیلان، از مراکز فرهنگی هنری شماره ۳ و مجتمع کانون رشت، تالش و ساختمان درحال احداث کانون خمام بازدیدکرد و با مربیان واعضای این مجموعه‌های فرهنگی گفت‌وگویی صمیمانه داشت.

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

امین‌کمالوندی طی این بازدیدها، اهمیت کار فرهنگی و جایگاه رفیع مربیان کانون پرورش فکری را موردتاکید قرارداد و با اشاره به پیشینه فعالیت‌های فرهنگی خود اظهارکرد: مربی و قصه‌گو هستم و درعرصه فرهنگ زندگی‌کرده‌ام.

او گام‌برداشتن در این عرصه را دارای اهمیت دانست و با بیان این‌که وجه تربیتی و شیرینی کار مربی، بیان‌گر ارزش‌مندی فعالیت‌های تلاش‌گران این حوزه است، افزود: برهمین اساس نیز حمایت و پشتیبانی ازاین سرمایه‌های انسانی را رسالت خود می‌دانم.

وی درعین‌حال از گام‌های برداشته‌شده در جهت ایجاد امنیت شغلی و ارتقای وضعیت معیشتی و رفاهی همکاران نیز صحبت‌کرد و با تبیین این موضوع که کار خوب و توان‌مندی درکار، به امنیت شغلی فرد کمک‌می‌کند، توضیح‌داد: انسان‌توان‌مند مورد اقبال است و با ایجاد نیاز برای مجموعه، زمینه پایدارسازی حضور و افزایش گستره فعالیت‌ها را فراهم‌می‌کند.

این مسئول هم‌چنین، ضمن بازدید از طرح‌های عمرانی و اشراف هرچه‌بیش‌تر نسبت به خواسته‌های مربیان مراکز برای پیش‌برد برنامه‌های فرهنگی، از ظرفیت این مراکز نیز آگاه‌شد و ضمن قدردانی از فعالیت‌های اثربخش مربیان توضیح‌داد: لازم است برای کیفیت‌بخشی به برنامه‌ها و استفاده حداکثری از فرصت‌ها، هم‌گرایی و هم‌افزایی با مجموعه‌های فعال در حوزه کودک ونوجوان مد نظر قرارگیرد.

گفتنی‌است، امین‌کمالوندی، معاون توسعه و مدیرت منابع کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان کشور، روز پنج شنبه، ۹ آذر ۱۴۰۲ میهمان گیلانی‌ها بود.

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

مربی و قصه‌گو هستم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =