کارکنان کانون استان کردستان در جلسه بصیرت افزایی شرکت کردند

به مناسبت هفته بسیج مدیر کل، کارکنان و مربیان کانون استان کردستان روز پنج شنبه در جلسه بصیرت افزایی با حضور سرهنگ کرمی مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان در سالن هم اندیشی اداره کل کانون برگزار شد شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، در ابتدای این جلسه مدیر کل کانون استان کردستان ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین گزارشی از فعالیت های مراکز کانون را بیان کرد و گفت: تقویت باورهای دینی کودکان و نوجوانان از رسالت‌های کانون پرورش فکری است و مربیان این نهاد فرهنگی با بهره‌گیری از شیوه‌های هدفمند و خلاقانه، به بسط و گسترش فرهنگ مبتنی بر اندیشه‌های اسلامی می‌پردازند.

حمیدرضا گوهری افزود: صفات حسنه از جمله ارزش شهادت باید با اجرای برنامه های متنوع برای کودکان و نوجوانان نهادینه شود و شهادت امثال حاج قاسم سلیمانی همیشه یادآوری شود.

وی خاطر نشان ساخت: امنیت و پیشرفتی که کشورمان در عرصه‌های مختلف با وجود تحریم‌های ظالمانه به آن دست یافته است، با جان‌نثاری جوانان کشور بدست آمده است و رسالت اصلی ما حفظ این میراث گرانبهاست.

 سرهنگ کرمی معاون عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان، در سخنانی گفت: اصل زندگی انسان و زندگی ما را باورها تشکیل می دهند. باورها شخصیت ها را می شناسد و تمامی رفتارهای ما از باورهایمان نشات می  گیرد.

کرمی افزود: باورها دو دسته اند، باور دینی ،اعتقادی و مادی و اقتصادی و عمل ما عکس العمل دارد و به هویت ما برگشت خواهد خورد.

وی خاطر نشان ساخت: رفتارهای ما حتی اگر منفعت طلبانه باشد باید در نظر باشد که عمل و عکس العمل خواهد بود به رفتارهایمان بیاندیشیم اینکه چطور با همکارمان یا همسایه مان رفتار میکنیم ما نگاهمان باید پیغمبری باشد تا صفحات و ویژگی ها خوب در ما نهادینه شود.

معاون عقیدتی سیاسی سپاه بیت المقدس کردستان، تصریح کرد: هر چه را دوست داریم برای دیگران بخواهیم و در آن راستا تلاش کنیم اینطور چیزهای منفی را به خودمان جذب نکنیم و در کار خیر پیش قدم باشید منافع دیگران را ارجحیت بدهید ما در جامعه اسلامی زندگی میکنیم و باید این را در همه ی ابعاد زندگی مدنظر داشته باشیم و آثار اقدامات معنوی ما به زندگی ما بر می گردد.

وی در پایان گفت: با خدا باشید تا آرامش داشته باشید کمک کنید تا لذت ببرید قانون جبران در عالم وجود دارد و خوش به حال کسی که بعد الهی و معنویت خود را ارجحیت بدهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =