فراخوان مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خبر داد.
مجید خطبایی با اعلام این خبر گفت : مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با شعار"این صحنه خانه ماست" در اسفند ماه برگزار خواهد شد.
وی همچنین افزود : بعد از پایش اولیه سه نمایش به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد. مرحله استانی نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی با شعار این صحنه خانه ماست، برای کودکان ونوجوانان استان فارس،   تنها فرصتی است که هنرمندان می توانند به تولید و خلق یک اثر بپردازند.
این جشنواره  با هدف عمومی سازی و مردمی سازی نمایش در جامعه و فضا سازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی در اسفند ماه سال ۱۴۰۲ درفارس برگزار خواهد شد.
به همین منظور از علاقه‌مندان دعوت می‌شود، در این رویداد فرهنگی، هنری شرکت کنند و آثار خود را طبق شیوه نامه به دبیرخانه این جشنواره ارسال فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =