مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در سال جاری در کانون استان فارس  برگزار می‌شود

معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس،  معاون فرهنگی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از آغاز مرحله استانی ، دومین  جشنواره ملی سرود  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان خبر داد.

مجید خطبائی در ادامه این خبر گفت : مرحله استانی دومین جشنواره سرود، با عنوان « ‌نغمه‌های روشن فردا » با هدف عمومی سازی و مردمی سازی سرود در اقشار مختلف جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت سرود به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی جامعه، بسط، تعمیق و ترویج هنر ارزشمند و انقلابی سرود ، در راستای ترویج فرهنگ انقلاب، کشف استعدادهای برتر اعضای  کودک و نوجوان کانون،  و دانش آموزان در عرصه های هنری، تقویت روحیه مشارکت، همکاری، نشاط و شادابی در مخاطبان و مهارت‌افزایی و پایدارسازی اعضا در فارس  برگزار خواهد شد.

خطبائی افزود: دومین جشنواره‌ی ملی سرود آفرینش " نغمه‌های روشن فردا " با موضوعات سرزمین من ( ایران، وطن، پرچم و ... )، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، نام‌آوران ( شخصیت‌های تاریخی و انقلابی )، مراسم و مناسبت‌های ملی و آیینی، آزاد؛ در گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و جوانان ۷ تا ۲۲ سال برگزار می شود.  و علاقه مندان می توانند در بخش سرود آثار خود را  درسایت  kanoonfest.ir ،بارگزاری کنند .

 https://media.kanoonnews.ir/d/2023/12/04/0/1112569.pdf?ts=1701689878237

مرحله استانی دومین جشنواره ملی سرود آفرینش در سال جاری در کانون استان فارس  برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =