کد خبر: 334303
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸
اعضای مرکز فرهنگی هنری گنبدکاووس و کردکوی در پویش ملی«خوانش کتاب» شرکت کردند

اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون گنبدکاووس و کردکوی، با خوانش کتاب کودکی نامداران، ضمن معرفی بزرگان و نام آوران کشور عزیزمان، به پویش ملی«خوانش کتاب» پیوستند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان، این پویش سراسری هم‌زمان با هفته کتاب و کتاب‌خوانی به صورت رسمی رونمایی و با شعار «آینده خواندنی است» در بستر برنامه شاد اجرا شده و تا پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ نیز ادامه می‌یابد.

بر اساس این خبر تهیه فیلم‌های کوتاه، پادکست، نماهنگ کتاب صوتی، خوانش کتاب از سوی اعضای خانواده برای دانش‌آموز، عکاسی از کتاب‌خانه‌های خانگی، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی و ارایه کتاب‌های کودک و نوجوان با تخفیف‌های ویژه در سایت فروش کانون به مناسبت‌های مختلف از جمله برنامه‌هایی است که برای اجرای گسترده‌تر و فراگیر این پویش در سراسر کشور پیش‌بینی شده است.

علاقه‌مندان به مشارکت در این پویش فرهنگی ملی می‌توانند به صفحه ویژه پویش «خوانش کتاب» در برنامه کاربردی «شاد» مراجعه کنند. شیوه‌نامه برگزاری پویش نیز حاوی اطلاعات کامل این رویداد در سامانه کانون پرورش فکری به نشانی kpf.ir و پایگاه خبری کانون به نشانی kanoonnews.ir بارگذاری شده است.

فراخوان پویش ملی خوانش کتاب، کتاب‌خوانی دانش‌آموزان با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان 

اعضای مرکز فرهنگی هنری گنبدکاووس در پویش ملی«خوانش کتاب» شرکت کردند

اعضای مرکز فرهنگی هنری گنبدکاووس در پویش ملی«خوانش کتاب» شرکت کردند

اعضای مرکز فرهنگی هنری گنبدکاووس در پویش ملی«خوانش کتاب» شرکت کردند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =