کارشناسان کانون میهمان آسایشگاه شهید فیاض‌بخش شدند

اجرای برنامه‌های خاص برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه در روز جهانی معلولین توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی همزمان با روز جهانی معلولین و در راستای اجرای کنوانسیون حقوق کودک، کارشناسان فرهنگی استان با حضور در آسایشگاه شهید فیاض‌بخش به ارائه برنامه‌های فرهنگی پرداختند.

کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه یکی از گروه‌های هدف در کانون است که بخشی از جامعه مخاطب برنامه‌های فرهنگی در کانون محسوب می‌شود . یکی از این برنامه‌ها گرامیداشت روز جهانی معلولین است که کارشناسان فرهنگی ستاد با مراجعه به آسایشگاه معلولین شهید فیاض‌بخش فضایی شاد و مفرح را به مناسبت این روز برایشان مهیا کردند.

در این ویژه برنامه محمود خرقانی کارشناس فرهنگی استان به اجرای قصه‌گویی با عنوان «هفت برادر» آنها را به دنیای قصه‌ها برد. مرضیه فیروزکوهی کارشناس فرهنگی استان به همراه اعظم نجف‌زاده مربی فرهنگی مرکز شماره ۸ مشهد به اجرای بازی و سرگرمی پرداختند و ویکتوریا اعظم کارشناس فرهنگی استان با آموزش اوریگامی موش، آنها را با کانون و فعالیت‌های آن آشنا کردند.

در خاتمه برنامه از زحمات کارشناسان فرهنگی تقدیر شد و عکس یادگاری گرفته شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی از تاریخ ۲۰مهر ۱۴۰۲ همزمان با هفته ملی کودک به عنوان دبیرخانه کنوانسیون حقوق کودک در استان خراسان رضوی منصوب شد و برنامه‌های بسیاری را در این راستا انجام می‌دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =