کد خبر: 335258
تاریخ انتشار: ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
بازدید 92
گرامی‌داشت حماسه نهم دی در کانون استان قزوین

به مناسبت حماسه ملی نهم دی همراه با حضور مدیرکل و کارکنان کانون در راهپیمایی نهم دی، دیدار با خانواده شهدا و فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین سالروز حماسه نهم دی در کانون استان قزوین گرامی داشته شد.

به این مناسبت سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل و کارکنان کانون استان قزوین در راهپیمایی این مناسبت شرکت کردند.

هم‌چنین دراین روز مدیرکل و کارکنان کانون به دیدار خانواده شهید محمدعلی آقایی گلورزی رفتند.

در این دیدار سیدعلی اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین ضمن ادای احترام به مقام شامخ خانواده شهدا، لوح سپاس و یادبود به خانواده شهید اهدا کرد.

همچنین در مرکز فرهنگی و هنری شماره سه قزوین ویژه برنامه ای به این مناسبت شامل فعالیت‌های معرفی ایام و وقایع، معرفی، قصه گویی، معرفی شخصیت شهید سلیمانی، کارگاه نشریه نگاری، کارگاه کاردستی و نمایش نماهنگ انجام شد.

در مرکز فرهنگی وهنری کانون ضیاآباد به مناسبت روز بصیرت ومیثاق با ولایت فعالیت‌های معرفی وقایع، معرفی شخصیت سردار شهید سلیمانی و تجدید میثاق با شهدا در گلزار شهدا  با حضور دانش آموزان انجام شد.

در مرکز فرهنگی و هنری شماره دو کانون تاکستان پخش سرود و نماهنگ برای اعضا، معرفی وقایع این مناسبت، ساخت طرح دیواری از وقایع حماسه 9 دی همراه اعضا، شعار نویسی گروهی، .معرفی کتاب "آوازی برای وطن" و همچنین نقد این کتاب همراه اعضای نوجوان دختر مرکز انجام شد

گرامی‌داشت حماسه نهم دی در کانون استان قزوین

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =