کسب رتبه برتر مربی هنری کانون در جشنواره نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق

مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در اولین جشنواره نمایش عروسکی ملی مدیریت مصرف برق در استان لرستان خوش درخشید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، شرکت توانیر با همکاری شرکت توزیع نیروی برق استان لرستان، نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی ویژه کودکان و نوجوانان را با موضوع مدیریت مصرف برق برگزار کرد که مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان در اولین جشنواره نمایش عروسکی ملی مدیریت مصرف برق خوش درخشید.

کسب رتبه برتر مربی هنری کانون در جشنواره نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق

این مربی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان با کارگردانی نمایش عروسکی «مقصر کیه؟» را به سفارش اداره روابط عمومی شرکت برق استان همدان تولید کرده است که توانست در جشنواره شرکت کرده و عنوان دوم کارگردانی و اثر دوم در بخش فضای باز اولین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق که در شهرستان خرم آباد برگزار شد را کسب کند.

کسب رتبه برتر مربی هنری کانون در جشنواره نمایش عروسکی مدیریت مصرف برق

 نمایش عروسکی مقصر کیه؟  با نویسندگی و عروسک سازی هادی لایقی و با عروسک گردانی مهدی احمدی، علی باغیان، فاطمه خانیان و هادی لایقی و با طراحی صحنه افسانه محمدی و منشی صحنه زهرا باقر پور از تولیدات مرکز فرهنگی- هنری شماره دو کانون همدان است که بر روی صحنه رفت و در این دوره از رقابت‌ها شرکت کرد.

گفتنی است در این جشنواره ۶۵ اثر به مرحله پایینی در دو بخش صحنه‌ای و فضای باز راه پیدا کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =