توسعه فعالیت‌های کانون مورد حمایت است

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را با اهمیت و حمایت از این نهاد فرهنگی را در اولویت دانست.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون استان گیلان؛ حسن آدمیت، این سخنان را طی نشست با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان اظهارداشت و با مهم ارزیابی‌کردن حوزه فرهنگ افزود: نقش کانون در پیش‌برد اهداف فرهنگی اهمیت‌دارد.

سرپرست فرمانداری شهرستان خمام برهمین‌اساس نیز جایگاه کانون استان را دارای اهمیت دانست و با اشاره به نیازهای شهرستان به توسعه زیرساخت‌های فرهنگی گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون در شهرستان خمام   ضروری‌است و از تکمیل مرکز در حال احداث این مجموعه حمایت‌می‌کنیم.

توسعه فعالیت‌های کانون مورد حمایت است

مدیرکل کانون استان گیلان هم طی این نشست که در محل فرمانداری شهرستان خمام صورت‌گرفت، ضمن قدردانی از همراهی مسئولان، به تشریح اهداف و برنامه‌های این مجموعه فرهنگی پرداخت.

سیدجلیل میرعظیمی در همین‌زمینه به اجرای طرح «هر کلاس، یک کتاب‌خانه» که صبح روز یکشنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۲ در روستای کلاچاه شهرستان خمام صورت‌پذیرفت اشاره و با تشریح  اهداف کانون در جهت تحقق عدالت فرهنگی و آموزشی گفت: خدمات‌رسانی به تمامی مخاطبان، به ویزه کودکان و نوجوانان مناطق کم‌برخوردار شهری و ایجاد فرصت هم‌نشینی آنان با کتاب، از اهدافی است که از سوی دست‌اندرکاران این مجموعه دنبال‌می‌شود.

این مدیر فرهنگی هم‌چنین اشاره‌ای به موانع پیش‌روی راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری کانون خمام داشت و با ضروری ارزیابی‌کردن افتتاح این مجموعه اظهارکرد: این امر نیازمند همراهی و مساعدت تمامی مسئولان استانی و شهرستانی است.

وی در تبیین اهمیت افزایش گستره فعالیت‌های فرهنگی، آسیب‌های اجتماعی متوجه نسل کودک و نوجوان را موردتوجه قرار داد و ضمن تاکید بر استفاده هدف‌مند از فعالیت‌های فرهنگی، هنری، ادبی و پژوهشی برای تربیت آینده‌سازانی موفق و باورمند افزود: توسعه فعالیت‌های فرهنگی در نیل به این اهداف، نقشی سازنده دارد.

تاکید طرفین بر لزوم پیگیری‌های مستمر برای راه‌اندازی مرکز فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمام و ضرورت  برگزاری جلسه‌ای به‌میزبانی مسئولان استانداری استان گیلان، پایان‌بخش این نشست در روز یکشنبه، ۱۰ دی ۱۴۰۲ به‌شمارمی‌رفت.

گفتنی‌است، علی خانچه سپهر، سرپرست اداره آموزش و پررورش شهرستان خمام و سیده‌مریم حسینی، کارشناس فرهنگی کانون گیلان،  سیدجلیل میرعظیمی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را در این نشست همراهی‌کردند.

توسعه فعالیت‌های کانون مورد حمایت است

توسعه فعالیت‌های کانون مورد حمایت است

توسعه فعالیت‌های کانون مورد حمایت است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =