درخشش مربی خراسان رضوی در چهاردهمین جشنواره کتاب سال سلام

م️نیره هاشمی مربی فرهنگی کانون استان خراسان رضوی در چهاردهمین جشنواره کتاب سال سلام که به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد برگزیده بخش معارف شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، آیین اختتامیه چهاردهمین جشنواره کتاب سال سلام شامگاه پنجشنبه ۱۴ دی ماه در تالار خواجه نصیرالدین طوسی دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد.

در این جشنواره منیره هاشمی مربی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خراسان رضوی با شعر «جاده‌ای که زائر شد» از انتشارات سروش برگزیده بخش معارف شد.

جشنواره کتاب سلام با تاکید بر ادبیات دینی کودک و نوجوانان همه ساله به همت معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود. این جشنواره از بخش‌های مختلف همچون داستان، شعر، ترجمه، تصویرگری، بین‌الملل و معارف تشکیل شده است که بخش معارف آن، ویژگی خاص جشنواره است و برجستگی کار در این بخش توجه به ادبیات دینی در آثار کودک و نوجوان است.

این جشنواره به صورت دوسالانه برگزار می‌شود و در پاییز سال جاری فراخوان آن منتشر و همزمان با شهادت سردار سلیمانی آئین اختتامیه آن در شهر قم برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =