کانون پرورش فکری بهترین و زلال‌ترین محیط برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان است

کارشناس انجمن شعر سیستان و بلوچستان: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهترین و زلال‌ترین محیط برای رشد و بالندگی کسانی است که می‌خواهند در جهت پیشرفت هنر قدم بردارند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، نشست انجمن شعر حوزه سیستان برگزار شد.

کارشناس انجمن در ابتدای این نشست، که با حضور مربیان و اعضای شاعر مراکز فرهنگی‌هنری حوزه سیستان برگزار شد، گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بهترین و زلال‌ترین محیط برای رشد و بالندگی کسانی است که می‌خواهند در جهت پیشرفت هنر قدم بردارند.

عباس باقری ادامه داد: کانون، شخصیت‌های بزرگی در حوزه‌های گوناگون هنری و ادبی به جامعه ایران معرفی کرده است که توانسته‌اند اتفاق‌های مهمی رقم بزنند.

وی، که از آغاز کار انجمن همراه و راهنمای شاعران این حوزه بوده، سپس با اشاره به فعالیت‌های انجمن و حاصل آن که پرورش شاعران صاحب اثری در سیستان بوده، از استعدادهای قابل توجه این بخش از استان نام برد و اظهار امیدواری کرد با شناسایی و پرورش آنان، افراد توانمند و اثرگذار بیشتری وارد جامعه شوند.

در ادامه، مربیان و اعضا آثار تازه‌ی خود را خواندند که با نقد حاضران همراه بود و پس از آن باقری با ذکر نکاتی در مورد شعرهای حاضران، راهکارهایی برای افزایش کیفیت اثر به آنان ارایه کرد.

این شاعر و پژوهشگر برجسته در پایان به شاعران گفت: در آثار همه شما نوعی حزن و اندوه دیده می‌شود که به دلیل شرایط حاکم بر اقلیم چون خشکسالی است، اما باید در تغییر این روحیه و روند در شعر بکوشید و فضای شاد و پرنشاط را به اشعار خود تزریق کنید.

کانون پرورش فکری بهترین و زلال‌ترین محیط برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان است

کانون پرورش فکری بهترین و زلال‌ترین محیط برای رشد و بالندگی کودکان و نوجوانان است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =