نقش‌آفرینی مربیان کانون در حوزه تربیت و رشد کودکان توفیقی ارزشمند است

مدیرعامل و شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر به استان قزوین با کارکنان و مربیان مراکز کانون پرورش فکری استان قزوین دیدار کردند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این برنامه روز ۲۱ دی ۱۴۰۲ در سالن مجتمع کانون پرورش فکری استان قزوین برگزار شد.

حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این برنامه گفت: نقش‌آفرینی مربیان کانون در حوزه تربیت و رشد کودکان توفیقی ارزشمند است، چون با بهترین و معصوم‌ترین بندگان خدا سروکار دارند.

علامتی منابع انسانی را از سرمایه‌های کانون دانست که تلاش در مسیر رفاه و رضایت شغلی آنها از اولویت‌های مسئولان کانون است.

مدیرعامل کانون در ادامه درباره روند امور استخدامی و پرسش‌های مطرح شده ازسوی همکاران مطالبی را مطرح کرد و نمایندگان مربیان کانون و کانون زبان ایران به بیان مطالب و درخواست‌های دو مجموعه پرداختند.

همچنین وی در بخشی از صحبت‌های خود با اشاره به حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، شعری را به پیشگاه شهدای گرانقدر جمهوری اسلامی تقدیم کرد.

نقش‌آفرینی مربیان کانون در حوزه تربیت و رشد کودکان توفیقی ارزشمند است

حامد علامتی در پایان با قدردانی از دست اندرکاران این برنامه، همدلی همکاران کانون استان قزوین را مورد تحسین قرار داد.

تلاوت قرآن مجید از سوی عضو نوجوان کانون، پخش نماهنگ معرفی ویژه برنامه‌های کانون استان، خوش‌آمدگویی مدیرکل کانون به مهمانان مراسم، اجرای سرود کودکان صلح از سوی اعضای کانون، قصه‌گویی عضو کانون با موضوع گرامی‌داشت شهید سردار سلیمانی، برگزاری کارگاه خوشنویسی یادمان کودکان شهید حادثه تروریستی شهدای گلزار کرمان، اجرای کنسرت-نمایش ازسوی همکاران کانون استان و قدردانی از مربیان برگزیده در سوگواره ملی بچه‌های اربعین از دیگر بخش‌های این برنامه بود.

یادآوری می‌شود جلسه شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز بعد از پایان این برنامه در کانون استان قزوین برگزار شد.

نقش‌آفرینی مربیان کانون در حوزه تربیت و رشد کودکان توفیقی ارزشمند است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =