اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

مدیرعامل و اعضای شورای معاونان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دیدار امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین رفتند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در جریان سفر مدیرعامل کانون به استان قزوین، حامد علامتی به همراه معاونان و تعدادی از مدیران کانون روز ۲۱ دی ۱۴۰۲، به دیدار آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی‌فقیه در استان رفتند.

در این دیدار حامد علامتی، کانون پرورش فکری را یکی از سرمایه‌های جمهوری اسلامی دانست که دنبال کاشتن بذر ایمان در دل‌های کودکان است.

مدیرعامل کانون افزود: همه کودکان از جمله کودکان کانون اصلاح و تربیت، بچه‌های سمپاد، کودکان کار، کودکان شهدای مدافع حرم، کودکان بهزیستی، کودکان بی‌سرپرست و... همه بچه‌های ما هستند.

علامتی با بیان اینکه در کانون کار با کتاب شروع‌شده و با کتاب نیز ختم می‌شود، ادامه داد: حدود ۶۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی در کانون انجام می‌شود.

اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

مدیرعامل با اشاره به اینکه یکی از فعالیت‌های مهم کانون قصه‌گویی است، گفت: مخاطبان کانون را کودکان و نوجوانان ۴ تا ۱۸ تشکیل می‌دهند و بیش از ۴هزار مربی فرهنگی، هنری و ادبی در کانون خدمت می‌کنند.

وی با تاکید بر این‌که اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است، افزود کانون تلاش دارد از این سرمایه به‌خوبی برای هدایت و رشد آینده‌سازان جامعه بهره‌برداری کند و ما در کانون به دنبال تربیت فرد باایمان، خلاق، متفکر و اثرگذار هستیم.

علامتی در ادامه خاطرنشان کرد: در این مسیر در کنار مربیانِ کانون، آموزش و پرورش، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی، حوزه هنری و تمامی مراکز فرهنگی کمک می‌گیریم. حضرت آقا به کانون امید دارند و ما به دنبال عملی کردن فرمایش‌های مقام معظم رهبری هستیم.

اعتماد خانواده‌ها سرمایه کانون است

وی همچنین گفت: معاونان از ۱۶ مرکز فرهنگی هنری کانون استان قزوین بازدید کردند و از نزدیک در جریان امور قرار گرفتند و در جلسه شورای معاونان کانون که در قزوین برگزار می‌شود برای حل مسائل و مشکلات برنامه‌ریزی می‌کنیم.

علامتی در پایان افزود: در کانون نقش کودکان در تعالی جامعه برای آنها روشن و تفهیم می‌شود تا به خودباوری و خوداتکایی برسند.

در بخشی از این برنامه آیت‌الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه شهر قزوین و نماینده ولی‌فقیه در استان با ابراز خرسندی از این دیدار، دغدغه هوشمندانه مدیران کانون را مورد تحسین قرار داد.

وی در ادامه با بیان این‌که بارش ذکر از بیرون و تقویت تفکر و رشد تربیتی از درون باعث تعالی فرد می‌شود، افزود: کار برای کودکان کار موثر و ماندگار و ارزشمندی است.

سیدعلی‌اکبر موسوی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قزوین نیز در ابتدای این دیدار ضمن معرفی کانون، درباره جایگاه این مجموعه در استان قزوین مطالبی را مطرح کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =