آغاز نمایشگاه و بازار فروش هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون از ۲۷ دی

نمایشگاه و بازار فروش اسباب‌بازیِ هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۷ دی آغاز می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نمایشگاه بیش از ۱۲۰ تولید کننده صنعت اسباب‌بازی، ۱۶۰۰  کالای ایرانی را عرضه خواهند کرد.

خانواده‌ها می‌توانند در این نمایشگاه با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم داشته باشند و در عین حال فروشندگان و تولیدکنندگان ضمن معرفی محصولات خود خانواده‌ها را برای خرید مناسب راهنمایی کنند.

محصولات این نمایشگاه شامل بازی‌های حرکتی، شناختی، چوبی، پلاستیکی و بازی‌های رومیزی و... مناسب تمامی گروه‌های سنی از نوزاد تا بزرگسال است.

برپایی نمایشگاه ترویج بازی، برگزاری نشست‌های تخصصی با موضوع اسباب‌بازی و قدردانی از پیش‌کسوتان و فعالان اسباب‌بازی، از جمله برنامه‌های هشتمین جشنواره ملی اسباب‌بازی به شمار می‌رود.

این نمایشگاه و بازار فروش از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب روزهای ۲۷ دی تا ۷ بهمن ۱۴۰۲ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.

هشتمین دوره از جشنواره ملی اسباب‌بازی ایران از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی ایران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =