حضور در نشست شورای فرهنگی و بازدید از مراکز کانون

معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سفر یک روزه به خراسان جنوبی از مراکز فرهنگی هنری بیرجند بازدید کرد و در نشست شورای فرهنگی حضور یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، فرهاد فلاح در این سفر ضمن حضور در آیین تکریم و معارفه مدیرکل کانون استان خراسان جنوبی، از طرح در حال ساخت مرکز چهار بیرجند، مرکز یک و فراگیر این شهر دیدن کرد.

بر اساس این خبر، نشست مشترک شورای فرهنگی کانون استان خراسان جنوبی و معاون فرهنگی کانون، عصر روز سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ در اداره کل کانون برگزار شد.

معاون فرهنگی کانون در این نشست گفت: کانون ظرفیت بزرگی دارد که هم‌دلی و هم‌افزایی می‌تواند موثرترین اثر را در استفاده از ظرفیت‌های کانون داشته باشد.

فرهاد فلاح با بیان اینکه کار کردن در کانون پرورش فکری نیاز به ایثار و گذشت دارد، گفت: باید از خودمان هزینه کنیم تا بچه‌ها رشد کنند.

وی افزود: در فضای تربیتی کانون باید ذره‌ذره، قطره‌قطره و آجر به آجر کار شود تا بچه‌ها به سر منزل برسند. رفتار مربی است که رفتار کودکان را طراحی می‌کند و نوع نگاه مربی به رشد بچه‌ها کمک می‌کند .

معاون فرهنگی کانون خاطرنشان کرد: فضای کانون یک فضای مهم و راهبردی است و بهترین و موثرترین مکانی است که می‌شود در آن کار کرد. کانون فضای قدرتمندی است و بستگی دارد ما چقدر از آن استفاده کنیم. ما کانونی‌ها کار نمی‌کنیم بلکه خودمان را رشد می‌دهیم.

در ادامه این جلسه، اعضای شورای فرهنگی به ارائه پیشنهادها، نظرها و درخواست‌های خود پرداختند.

گشایش نمایشگاه نقاشی غزه و رژه ماشین‌های کتابخانه‌های سیار از دیگر برنامه‌های اجرا شده در مدت حضور معاون فرهنگی در استان خراسان جنوبی بود.

حضور در نشست شورای فرهنگی و بازدید از مراکز کانون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =