همه دستگاه‌ها برای اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی پای کار باشند

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری گفت: همه دستگاه‌هایی که در این جلسه دعوت شده‌اند باید پای کار باشند و نهایت کمک و تلاش را برای همیاری و همکاری با کانون داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، جلسه هماهنگی رویداد ملی نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با حضور معاونت اجتماعی استانداری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌ها در دفتر معاونت اجتماعی استانداری برگزار شد.

در این جلسه مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری ضمن خیرمقدم و تشکر از زحمات مدیرکل کانون در مدت مدیریتشان بیان کرد: امسال همدان در 14 و 15 بهمن ماه میزبان این جشنواره بزرگ در حوزه کودک و نوجوان در چهار رشته نقاشی، عکاسی، خطاطی و سفال خواهد بود که فراخوان در تیرماه با موضوع« خانواده من- اقلیم من» داده شد و آثار به دبیرخانه در کانون همدان رسید و آثار با حضور اساتید متخصص در این چهار بخش هنری داوری شده است.

مهدی اخوان گفت: زحمات زیادی برای برگزاری این جشنواره از سوی مدیرکل کانون و همکاران ایشان کشیده شده و همه این تلاش‌ها برای برپایی یک رویداد مهم ملی در همدان و خوشحال کردن کودکان و نوجوانان و ایجاد یک شور و نشاط در ایام دهه فجر و آستانه انتخابات است.

وی با بیان اینکه این جشنواره در همدان حضوری و به صورت مجازی در سراسر کشور برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌هایی که در این جلسه دعوت شده‌اند باید پای کار باشند و نهایت کمک و تلاش را برای همیاری و همکاری با کانون داشته باشند.

همه دستگاه‌ها برای اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی پای کار باشند

سپس مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن خیر مقدم به میهمانان جلسه و تبریک اعیاد ماه رجب اظهار کرد: نهمین دوسالانه هنرهای تجسمی کشور برای اولین در یک استان دیگر و در همدان برگزار خواهد شد و این یکی از مهم‌ترین و پرمخاطب‌ترین جشنواره‌های کودک و نوجوان کشور هست.

معصومه ابراهیمی‌هژیر ادامه داد: با توجه به ایام دهه فجر و نزدیک بودن به نهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی در کانون همدان به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده‌ایم که برگزاری این رویداد مهم کشوری را در ایام دهه فجر برای ایجاد شور و نشاط در میان کودکان و خانواده‌ها انجام دهیم.

وی با بیان اینکه افتتاحیه این رویداد در تاریخ 14 بهمن ماه  با برگزاری عید انقلاب برا ی 3 هزار دانش‌آموز خواهد بود، افزود: جلسات مقدماتی هماهنگی با آموزش و پرورش برای حضور دانش‌آموزان در سالن ابن سینا برای مقطع ابتدایی انجام شده و می‌خواهیم یک روز پر نشاط و خاطره‌انگیزی را برای آنها با برنامه‌های متنوع رقم بزنیم.

ابراهیمی‌هژیر تصریح کرد: این جشن عید انقلاب همزمان با همدان در سراسر مراکز فرهنگی- هنری استان و مدارس با هم خوانی سرود " ما می‌آییم" برگزار خواهد شد و ما از سالن ابن سینا به صورت مجازی با همه آن مراکز ارتباط خواهیم داشت.

همه دستگاه‌ها برای اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی پای کار باشند

وی با بیان اینکه این برنامه از شبکه استانی و یک شبکه ملی پخش زنده خواهد داشت، گفت: در بدو ورود دانش‌آموزان به همراه معلمان خود انگشتشان را به صورت نمادین جوهری کرده و بر روی صندوق‌های بزرگی که در جلوی در تعبیه خواهد شد، می‌زنند.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با اشاره به اینکه شاید این یک کار نمادین باشد ولی یک حس خوب در بچه‌ها ایجاد کرده و خود این بچه‌ها در روز رأی‌گیری مشوق والدین خود برای حضور در پای صندوق رأی خواهند بود.

وی به اختتامیه جشنواره در 15 بهمن ماه اشاره و تصریح کرد: در این روز افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی را در فرهنگسرای پرواز با حضور مدیران کشوری و استانی خواهیم داشت.

ابراهیمی‌هژیر با بیان اینکه در سالن استانداری مراسم تقدیر از برگزیدگان این هنرهای تجسمی را با حضور مسئولان کشوری و استانی خواهیم داشت، گفت: از آثار برگزیده و شایسته تقدیر 9 اثر متعلق به همدان است و این باعث افتخار و مباهات برای استان ما است.

همه دستگاه‌ها برای اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی پای کار باشند

وی ادامه داد: امروز دور هم جمع شده‌ایم که در خصوص برگزاری این رویداد مهم ملی تصمیم‌گیری نهایی را انجام دهیم تا یک جشنواره خوب و در خور همدان را به بهترین شکل برگزار کنیم.

در ادامه مطالبات کانون از هر دستگاهی مطرح شد و نمایندگان تام الاختیار قول همکاری و مساعدت را برای برگزاری هر چه بهتر اختتامیه بزرگترین رویداد ملی در 14 و 15 را دادند.

همه دستگاه‌ها برای اختتامیه جشنواره هنرهای تجسمی پای کار باشند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =