برگزاری جشن سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر در مراکز فرهنگی‌هنری کانون سیستان و بلوچستان

همکاران و اعضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان سالروز میلاد امام علی(ع) و روز پدر را با برگزاری ویژه برنامه‌هایی جشن گرفتند

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون سیستان و بلوچستان، ویژه برنامه‌های میلاد امام علی(ع) در مراکز فرهنگی‌هنری استان برگزار شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در برگزاری فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، به مناسبت‌های ملی و دینی، همواره برنامه‌های گوناگونی برای مخاطبان کودک و نوجوان خود اجرا می‌کند، در سالروز میلاد امام علی(ع) نیز، مربیان و اعضای مراکز شماره یک، دو و پنج زاهدان، میرجاوه، شماره یک و دو زابل، هیرمند، بمپور، شماره یک و دو خاش، شماره یک و دو ایرانشهر، سراوان، دلگان، سرباز، بزمان، کنارک و چابهار به استقبال روز پدر رفتند و با مخاطبان خود با فعالیت‌هایی چون معرفی وقایع و ایام، قصه‌گویی، معرفی کتاب، شعرخوانی، نقاشی و کاردستی این مناسبت را جشن گرفتند.

همکاران در مرکز شماره یک زاهدان، جشن خود را با حضور پدران اعضا برگزار کردند و همراه با دیگر برنامه‌ها، مسابقاتی را برای پدران و دختران طراحی و اجرا کردند.

در تعدادی از مراکز نیز همکاران به مدارس رفتند و این روز را با دانش‌آموزان جشن گرفتند. حضور در برنامه‌های محوری شهرستان‌ها و مشارکت در اجرای آن، بخش دیگری از برنامه‌های روز میلاد امام علی(ع) بود.

اعضای کانون، در پایان برنامه‌ها دست‌سازه‌های خود را، به عنوان هدیه‌ی روز پدر، به پدران خود تقدیم کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =