استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه»

به همت مرکز فرهنگی هنری مجتمع کانون پرورش فکری نمایش شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه» در روزهای مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی بر روی صحنه است که با استقبال کودکان و نوجوانان و همشهریان قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری استان زنجان؛ مصطفی جعفری کارگردان شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه» در گزارشی ابراز داشت: این نمایش برگرفته از کتاب ماجراهای کلاس پرحاشیه نوشته محمد حسین حاجی‌علیان در ایام مبارک دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی سال ۱۴۰۲ در سالن آمفی تئاتر کانون پرورش فکری استان زنجان در روی صحنه است.

کارگردان این نمایش ابراز داشت: نمایش کلاس پر حاشیه از تاریخ ۸ الی ۲۲ بهمن در سالن تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نواجوانان استان زنجان به روی صحنه رفته است.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است که یک روزی تنبل با شلوارک به مدرسه می‌آید و همین باعث بوجود آمدن اتفاقات جالب و خوشمزه  در کلاس می‌شود که در آخر تنبل متوجه  می‌شود که آن پوشش و شلوارک مناسب پوشیدن در مدرسه نبوده و هر جایی پوشش خاص خودش را می‌طلبد و این نمایش شاد و موزیکال بوده و از عروسک نیز استفاده شده است.

جعفری در ادامه با اشاره به اینکه تولید این نمایش و اجرای آن بیشتر به این دلیل که ما متاسفانه در طی این چند سال اخیر به خصوص بعد از کرونا اجرای نمایش کودک و نوجوان را کمتر مشاهده می‌کردیم گفت: گروه نمایش پویش بر آن شد تا برای کودکان و نوجوانان در دهه مبارک فجر نمایشی شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه» را اجرا کند تا دوباره شور و اشتیاق‌ در سالن‌های کانون جاری شود.

وی گفت: ما برای صحنه و اجرای دکور، برای لباس و طراحی آن، برای موسیقی و یک متن درست که داخل یک چهار چوب درست که دارای مضامین اخلاقی و تربیتی بوده و در عین حال جذاب است تلاش کرده‌ایم.

عباس ادیب، علی اشراقی، محمد امین حبیبی، مصطفی جعفری، سوگند میرزایی، عسل بوژنه، صبا سعیدی، ستایش محمدپور، هستی ابوشهر، نازیلا آخوندی، بیتا رمضانلو، زیبا نصیری، صبا قره‌باغی بازیگران نقش‌های تئاتر شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه»  هستند  و موسیقی بخش‌های مختلف این نمایش را یعقوب تاور، دکور را طاهر حسنی طراح لباس را مریم بهادری، عوامل صحنه رضا سخایی و احسان مقدم و محدثه قلویسی، نور را خانم رویا سلیمی و دستیار کارگردان فریبا حسنی برعهده داشتند.

همچنین کسانی که می‌خواهند این نمایش را ببینند می‌توانند با شماره‌های ۰۲۴۳۳۴۵۸۰۴۰ و ۰۹۱۲۸۷۸۱۴۱۱ تماس حاصل فرمایند.

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه»

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه»

استقبال کودکان و نوجوانان از نمایش شاد و موزیکال «کلاس پرحاشیه»

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =