بیانیه مدیر کل کانون پرورش فکری استان اصفهان به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت چهل و پنجمین بهار آزادی و آغاز جشن های باشکوه دهه مبارک فجر بیانیه ایی صادر کرد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان ، مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان به مناسبت چهل و پنجمین بهار آزادی و آغاز جشن های باشکوه دهه مبارک فجر بیانیه ایی صادر کرد .

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

دهه فجر مظهر شکوه ، عظمت و فداکاری ملت ایران است . مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) .

دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ایام دمیدن خورشید استقلال ، آزادی و جمهوری اسلامی و ایام تجلی حضور ولایت و نمادی از وحدت ملت مسلمان و انقلابی ایران است. ایام تبلور اراده و عظمت امام خمینی (ره) در رهایی ملت ایران است. ایامی است که سرنوشت ملت شریف و شهید پرور ایران به نیکی رقم خورد. اینک در حالی که ایران اسلامی همچون نگینی در خاور میانه می درخشد ، طلوع فجر دیگر را همه با هم جشن خواهیم گرفت و بار دیگر به همه جهان ثابت خواهیم کرد که تهدید، تحریم و توطئه ذزه ای از عشق و ارادت ملت شریف ایران را به رهبر فرزانه، امام راحل و شهدا کم نخواهد کرد. به حق که جشن پیروزی انقلاب اسلامی مختص ملت شریف ایران نیست، بلکه تمام آزادیخواهان جهان در پیروزی و جشن ما سهیم هستند، چرا که انقلاب ما زمینه ای سازنده برای سایر انقلاب ها علیه ظلم و جور بوده است.

دهه فجر نشانگر قدرت ایمان، صبر و مقاومت ملت بزرگ ایران و آزادی از قید و بند رژیم منحوس پهلوی می باشد. دهه فجر ، دهه ماندگار در تاریخ پرفراز و نشیب و ایام پایداری و بالندگی ملت بصیر و دین باورمان و روزهای اوج پیروزی انقلاب اسلامی است که در بهمن ۱۳۵۷ با ایثارخون شهدا و مجاهدتهای کم نظیر آحاد مردم نجیب ما شکل گرفته است. تردیدی نیست که این نهضت بزرگ مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و نشات گرفته از قیام و نهضت عاشورای حسینی علیه السلام است که قطعاً تا قیام جهانی حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف استمرار خواهد یافت.

 به میمنت و مبارکی این ایام فرخنده ، خانواده بزرگ اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان علاوه با تولید محتوا و برگزاری جشن های باشکوه در مراکز کانون سراسر استان و زمینه سازی حضور حماسی در مراسم دهه مبارک فجر و بستر سازی مناسب برای هویت بخشی و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ، دوازدهم بهمن ماه ، سالروز ورود بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به کشور عزیزمان ایران را تبریک و تهنیت عرض می نماید و بار دیگر تجدید میثاق خود با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ، شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس را اعلام نموده و بیان می داریم که تحت زعامت و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله خامنه ای تا آخرین قطره خون خود پای آرمانهای شهدا و امام شهدا ایستاده ایم.

مهدی آقایاری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان .





ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =