مرکز شماره یک کانون پرورش فکری خمین افتتاح شد

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان خمین در نخستین روز از دهه مبارک فجر با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، حامد علامتی مدیرعامل کانون در این آیین گفت: فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان دستاورد انقلاب اسلامی است.

وی افزود: مقام معظم رهبری نیز به کودکان و نوجوانان اهمیت می‌دهند و از ما مطالبه توجه به این نسل را دارند.

مدیرعامل کانون پرورش فکری در پایان بیان کرد: هزینه برای این نسل، سرمایه‌گذاری برای آینده است.

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری خمین افتتاح شد

بر اساس این خبر، مرکز شماره یک خمین در زمینی به مساحت ۶۰۰ مترمربع و ۴۵ میلیارد ریال اعتبار دارای یک طبقه شامل سه کارگاه، کتابخانه و سالن اجتماعات است.

این مرکز در سال ۴۶ راه‌اندازی شده و در طرح توسعه سال ۹۳ ساختمان قبلی مرکز تخریب شد و پس از چند سال مستأجری در سالن مدیریت بحران شهرستان، ساختمان جدید با همکاری سازمان نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی احداث شد.

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری خمین افتتاح شد

مرکز شماره یک کانون خمین با حضور آیت‌الله قربانعلی دری‌نجف‌آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار استان مرکزی و احسان منصوری مدیرکل کانون استان مرکزی، نوربخش عسگری رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی، جواد لنجابی مدیرکل اداره نوسازی و تجهیز مدارس استان مرکزی، حمید کمانکش فرماندار و محمدحسین محمدی رییس آموزش و پرورش شهرستان خمین، مسئولان، مربیان و اعضای مراکز فرهنگی هنری کانون شهرستان خمین روز پنج‌شنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ افتتاح شد.

یادآوری می‌شود مدیرعامل کانون در سفر یک روزه به استان مرکزی از مرکز شماره دو خمین و مرکز شهابیه شهرستان خمین نیز بازدید کرد.

مرکز شماره یک کانون پرورش فکری خمین افتتاح شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =