مدیرعامل کانون پرورش فکری درمراسم  گلباران بیت تاریخی امام(ره) در خمین

طی مراسمی با حضور حامد علامتی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان و مخلص الائمه استاندار مرکزی و مدیرکل کانون استان مرکزی زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام راحل نواخته شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان مرکزی، در آغازین روز از دهه مبارک فجر با حضور حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در استان مرکزی به همراه منصوری مدیر کل کانون پرورش فکری استان مرکزی در شهر خمین، بیت تاریخی امام خمینی (ره) ضمن گلباران بیت تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام و رهبری با حضور نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار مرکزی و جمعی از مسئولین، خانواده معظم شهدا، طلاب، بسیجیان و اقشار مختلف مردم در زادگاه امام راحل در شهر خمین زنگ انقلاب نواخته شد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری درمراسم  گلباران بیت تاریخی امام(ره) در خمین

حاضران در این مراسم در حالی که شاخه‌های گل را در دست داشتند،  ضمن گلباران با آرمان‌های امام راحل و انقلاب تجدید عهد کرده و اطاعت مطلق خود را از منویات مقام معظم رهبری اعلام کردند.

مدیر عامل کانون پرورش فکری درمراسم  گلباران بیت تاریخی امام(ره) در خمین

امام خمینی (ره) در سال ۱۳۲۰ در شهر خمین به دنیا آمد ،درس‌های اولیه طلبگی را در زادگاه خود فرا گرفتند و سپس در ۱۹ سالگی برای ادامه تحصیل راهی حوزه علمیه اراک شدند.

بیت قدیمی امام در محله سه پل شهر خمین و در شمال رودخانه در حدود ۱۷۰ سال پیش ساخته شده است، مساحت آن حدود۴۳۰۰ مترمربع بوده و قدمت آن به دوران قاجار تعلق دارد.

مدیر عامل کانون پرورش فکری درمراسم  گلباران بیت تاریخی امام(ره) در خمین

خانه پدری امام خمینی (ره) در خمین یکی از بناهای زیبا و مثال زدنی دوره قاجاریه در بافت تاریخی خمین به‌شمار می‌رود این خانه زیبا و بزرگ نمونه‌ای از معماری خانه‌های ایران است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =