آثار هنرمندان کانون گیلان در معرض دید عموم قرارمی‌گیرد

هم‌زمان با دهه مبارک فجر، نمایشگاه دست‌آوردهای هنری مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان در رشت برپامی‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان گیلان، به‌مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی ایران، نمایشگاه  دست‌آوردهای مربیان هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان با عنوان «از فجر تا هنر» در نگارخانه «آفرینش» این مجموعه فرهنگی در رشت برگزارمی‌شود.

طی برپایی این نمایشگاه که به‌منظور آشناسازی هرچه بیش‌تر مخاطبان با توان‌مندی‌های مربیان مرکز آفرینش‌های هنری کانون پرورش فکری استان و ارایه تصویری روشن‌تر از فعالیت‌های هنری این مجموعه برگزارمی‌شود، مجموعه آثاری در زمینه «طراحی»، «نقاشی»، «خوش‌نویسی»، «تذهیب»، «نگارگری»، «کالیگرافی»، «سفال» و «سرامیک»، در معرض‌دید عموم قرارمی‌گیرد.

براساس این خبر، بازدید برای عموم رایگان خواهدبود و علاقه‌مندان می‌توانند از این نمایشگاه که از  ساعت  ۸ تا ۱۸ روزهای ۱۶ تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ در نگارخانه «آفرینش» اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گیلان واقع در رشت، میدان انتظام، کوچه نظام‌پزشکی دایرخواهدبود، بازدیدکنند.

آثار هنرمندان کانون گیلان در معرض دید عموم قرارمی‌گیرد

شایان‌ذکر است، ویژه‌برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد بزرگ‌داشت چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوه‌مند انقلاب اسلامی با شعار«جشن ملی، بچه‌های امروز، آینده روشن» از ۱۲ تا ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزارمی‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =