کد خبر: 336729
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
جشن باشکوه انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

در پنجمین روز از ایام‌الله دهه‌ی فجر و از سری برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی استان اردبیل، جشن بزرگ انقلاب در سالن استاد جعفر ابراهیمی(شاهد) اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اردبیل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در ابتدای این برنامه که پیش از ظهر روز دوشنبه شانزدهم بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با حضور پرشور اعضا و دانش‌آموزان برگزار شد، داریوش علومی معاون فرهنگی اداره کل کانون استان با تبریک فرخنده ایام دهه‌ی فجر، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ثمره‌ی اتحاد و ایثار ملت بزرگ ایران بود که در مسیر اعتلا و پایداری این نظام همچنان تا پای جان ایستاده است.

وی بابیان اینکه به برکت خون شهدا و حضور همیشگی مردم درصحنه‌های مهم و حساس کشور اکنون شاهد ایرانی مقتدر و قوی هستیم، خطاب به اعضای کانون گفت: برای تداوم مسیر پیشرفت کشور نباید لحظه‌ای درنگ کنیم و همواره در هر جایگاهی که قرار داریم با اتحاد و همدلی با تمام توانمان تلاش کنیم.

جشن باشکوه انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

در ادامه‌ی برنامه پس از صحبت معاون فرهنگی کانون استان، نمایشی طنز با عنوان «دوغ قنبر»، کاری از اعضای مرکز یک کانون اردبیل اجرا شد که این نمایش موردتوجه حاضران قرار گرفت.

پخش کلیپ با موضوع معرفی رویدادهای انقلاب، سرودخوانی اعضای مرکز شماره‌ی ۳ کانون اردبیل و همخوانی، اجرای زنده‌ی دوبله پویانمایی و برگزاری مسابقات شاد و مفرح از برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.

جشن باشکوه انقلاب در کانون اردبیل برگزار شد

گفتنی است این مراسم با بازدید از نمایشگاه آثار اعضا توسط حاضران در برنامه پایان یافت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =