رمضانی:انتخابات می تواند مسابقه‌ای برای خدمت شما نوجوانان به کشور باشد

همایش رای اولی ها همزمان با دهه مبارک فجر در کانون استان کردستان با حضور پر شور نوجوانان دختر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کانون استان کردستان، همایش رای اولی ها همزمان با دهه مبارک فجر در کانون استان کردستان  با مشارکت پر شور نوجوانان دختر  و حضور  مدیران و مسئولین استانی برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری در جمع رأی اولی ها با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: پیوند این دو رویداد مهم بسیار تأثیرگذار است و فضای کشور ، فضای علاقه‌مندی و شوق برای حضور نوجوانان و به ویژه شما رأی اولی ها ست و شما باید بدانید که با حضور در این رویداد ملی کار بزرگی انجام می دهید.

رمضانی با اشاره به اینکه کانون در ایجاد بستر مناسب فرهنگی نقش بسیار تأثیرگذاری دارد گفت: امروز با حضور در این برنامه مشارکت و حس حماسی حضور در انتخابات را تجربه کردید لذا وظیفه ی ملی همه ی ماست که در کنار هم و با هم در انتخابات شرکت کنیم.

رمضانی همچنین با اشاره به شعار دهه مبارک فجر امسال که جشن ملی، بچه های امروز،آینده روشن است، افزود: آینده متعلق به شما نوجوانان و رأی اولی هاست که باید آینده کشور را بسازید و با شرکت در انتخابات این مهم را رقم بزنید.

وی همچنین گفت : هر برگه رایی که شما به صندوق‌ها می اندازید ، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور بسیار با ارزش و با اهمیت است. دراین جشن نوجوانان رأی اولی، ضمن تبریک به همدیگر در یک تریبون آزاد به ارایه ی نظرات و پیشنهادات خود در رابطه با انتخابات پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =