ویژه برنامه «رصد ستارگان آسمان انقلاب» برگزار شد

همزمان با روز ملی فناوری فضایی و انقلاب اسلامی اعضای باشگاه نجوم خراسان رضوی با شخصیت ستارگان آسمان انقلاب علی‌الخصوص شهدای عرصه فناوری آشنا شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان رضوی، مرکز رصدخانه کانون استان همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ویژه برنامه «رصد ستارگان آسمان انقلاب» را برگزار کرد.

وجیهه نبوی‌نیا مسئول رصدخانه کانون با اعلام خبر فوق گفت: به مناسبت روز ملی فناوری فضایی و انقلاب اسلامی؛ نیروهای مسلح، امنیت و اقتدار ملی ویژه برنامه‌ای با هدف معرفی شخصیت والای شهدای انقلاب اسلامی بخصوص در عرصه فناوری فضایی این ویژه برنامه در رصدخانه کانون با مشارکت تیم کاوشگران آسمان توس اجرا شد و در آن ۱۶۰ عضو باشگاه نجوم با شخصیت و زندگی شهدا آشنا شدند. همچنین در ادامه آسمان شب، ستارگان و صور فلکی معرفی شد.

فعالیت نجوم یکی از مهمترین برنامه‌های مراکز است که با هدف توسعه علم و فناوری فضایی در حوزه کودک و نوجوان انجام می‌شود و رصدخانه کانون پرورش فکری خراسان رضوی نیز به همین منظور در سال ۱۴۰۲ اقدام به راه‌اندازی باشگاه نجوم کودک و نوجوان نموده و تاکنون بالغ از ۱۰۰ برنامه به مناسبت‌های مختلف اجرا کرده است.

ویژه برنامه «رصد ستارگان آسمان انقلاب» برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =