شش تماشاخانه سیار کانون در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ از میدان فردوسی تا سازمان حج و زیارت

شش تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با اجرای برنامه‌های متنوع میزبان کودکان و نوجوانان شرکت کننده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شدند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هم‌زمان با چهل‌وپنجمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و راهپیمایی بزرگ مردم تهران در روز ۲۲ بهمن، این تماشاخانه‌ها به ترتیب در میدان فردوسی، چهار راه ولی‌عصر، روبروی دانشگاه تهران (سر خیابان قدس)، میدان انقلاب، تقاطع بزرگراه نواب صفوی و روبروی سازمان حج و زیارت به اجرای برنامه برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها پرداختند.

شش تماشاخانه سیار کانون در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ از میدان فردوسی تا سازمان حج و زیارت

این ویژه‌برنامه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ روز ۲۲ بهمن ۱۴۰۲؛ هم‌زمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در این شش پایگاه با حضور مسئولان، کارشناسان و مربیان مراکز کانون و هنرمندان برگزار شد.

بر اساس این خبر، اجرای برنامه‌هایی با محوریت جشن‌های ملی و مذهبی، نقالی و پرده‌خوانیِ مرشد محمدرضا معجونی و مرور خاطرات انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان از جمله برنامه‌های کانون در این روز بود.

همچنین اجرای مسابقه روی تماشاخانه‌های سیار، اهدای هدایا به کودکان و نوجوانان شرکت‌کننده در این برنامه‌ها و اجرای گروه سرود از دیگر برنامه‌های کانون بود که برای این روز تدارک دیده بود.

اجرای برنامه بر روی تماشاخانه‌های سیار در مسیر راهپیمایی باشکوه مردم تهران در روز ۲۲ بهمن بخشی از برنامه‌های کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی بود که مسئولیت آن را کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بر عهده دارد.

یادآوری می‌شود مشابه این برنامه‌ها در سراسر کشور با مشارکت اداره‌های کل استانی و مراکز کانون اجرا شد.

شش تماشاخانه سیار کانون در راهپیمایی ۲۲ بهمن/ از میدان فردوسی تا سازمان حج و زیارت

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 8 =