برپایی غرفه های کانون آذربایجان شرقی در مسیرهای راهپیمایی یوم الله۲۲ بهمن

غرفه های کانون استان در مسیرهای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی با استقبال پر شور و کم نظیر خانواده ها همراه بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکر ی کودکان و نوجوانان استان آذربایجان شرقی همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن غرفه های کانون در تبریز و شهرهای کلیبر، شبستر،اهر، هادیشهر، عجب شیر، آذرشهر، میانه و سراب که در مسیرهای راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی دایر شده بود با استقبال کم نظیر خانواده ها و کودکان و نوجوانان شرکت کننده در این مراسم همراه بود.کارکنان، مربیان و اعضای مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای استان آذربایجان شرقی در کنار دیگر اقشار مردم حضور پر شوری داشتند.

گفتنی است در غرفه های هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فعالیت ها و برنامه های متنوع و جذابی برای شرکت کنندگان برگزار شد.تهیه سربندهایی با شعارهای انقلابی، دلنوشته های ادبی، رنگ آمیزی چهره و نقاشی از جمله برنامه هایی بود که در این غرفه ها اجرا و با استقبال شرکت کنندگان همراه بود.

کمیته کودک و نوجوان ستاد دهه فجر استان آذربایجان شرقی با مسئولیت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برنامه های گسترده ای در ایام الله دهه فجر  بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار کرد.

  گزارش تصویری غرفه های کانون در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تبریز  را اینجا و دیگر شهرهای استان را اینجا ملاحظه نمایید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =