کد خبر: 337371
تاریخ انتشار: ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
پیش‌داوری مرحله استانی جشنواره سرود آفرینش کانون آغاز شد

جشنواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری گلستان، که با استقبال گسترده گروه‌های سرود از سراسر استان مواجه شده، هم‌اکنون کار خود را در بخش پیش‌داوری آثار در مرحله استانی آغاز کرده است.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و به گفته‌‎ی سیدرهبان مسلمی عقیلی، دبیر برگزاری این جشنواره، جمع‌آوری آثار سرود گروه‌های سنی مشخص شده، بعد از تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده در سطح استان صورت گرفت و هم اکنون مرحله پیش‌‎داوری در بخش استانی توسط آقای حسین محمدی نژاد در حال انجام است.

وی اظهار داشت: آثار برگزیده در این بخش، به مرحله‌ی بعد یعنی اجرای حضوری راه خواهند یافت و با معرفی برگزیدگان نهایی، در مرحله‌ ملی حضور پیدا می‌کنند.

با پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره سرود آفرینش، ۱۸۶ گروه از مراکز کانون، پایگاه‌های بسیج و گروه‌های مردمی در جشنواره ثبت نام کردند که از این میان و پس از داوری مرحله‌ی اول، ۱۰  به مرحله اجرای حضوری راه یافتند.

جشنواره سرود آفرینش کانون پرورش فکری گلستان شامل ۳ بخش مبتدی، نیمه حرفه‌ای و حرفه‌ای است که با موضوعات سرزمین من، دفاع مقدس، نام‌آوران، مراسم و مناسبت‌های ملی و مذهبی مانند حضور پرشور در انتخابات، امیدآفرینی، وحدت اقوام و دستاوردهای انقلاب اسلامی و با همکاری اداره‌کل کمیته امداد امام خمینی(ره)، معاونت پرورشی آموزش و پرورش، ورزش و جوانان و مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری بسیج گلستان برگزار شد.

اختتامیه مرحله‌ی استانی این جشنواره ۸ اسفند ۱۴۰۲ در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان واقع در ویلاشهر، نبش ویلای ۱۲برگزار خواهد شد.

پیش‌داوری مرحله استانی جشنواره سرود آفرینش کانون آغاز شد

پیش‌داوری مرحله استانی جشنواره سرود آفرینش کانون آغاز شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =