اعضای کانون استان اردبیل در مسابقه «دوست فلسطینی من» خوش درخشیدند

شش عضو کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل حائز رتبه‌ی برگزیده از مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من» شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، با معرفی برگزیدگان مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من»، شش عضو کانون استان اردبیل عنوان رتبه‌ی برگزیده‌ی این مسابقه را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، با اعلام نتایج این مسابقه در بخش نقاشی، حنانه نصیری و ریحانه نصیری از مرکز شماره‌ی ۲ کانون مشگین‌شهر، کیمیا امامی و نازنین زهرا کوهی اعضای مراکز شماره‌ی یک و چهار کانون اردبیل و زهرا خانی از مرکز شماره‌ی یک کانون مشگین‌شهر موفق به کسب عنوان برگزیده این رویداد شدند که هدایت و راهنمایی آن‌ها را نرگس پورعلی، سمیه جعفری، لیلا نظمی و سولماز کاظم نژاد از مربیان آفرینش‌های هنری کانون استان بر عهده داشتند.

همچنین در ادامه‌ی این افتخار آفرینی‌ها، آویسا نظمی از مرکز شماره ۴ کانون اردبیل نیز با مربیگری سمیه حسین زاده موفق به کسب عنوان برگزیده این مسابقه در بخش‌نامه نگاری شد.

گفتنی است، در مسابقه هنری و ادبی «دوست فلسطینی من»  که باهدف تقویت حس انسان‌دوستی، همدلی و همبستگی با کودکان فلسطینی و اعلام انزجار از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی برگزارشده بود، حدود ۸۰۰ اثر در بخش نقاشی و ۷۵۰ اثر در بخش نامه‌نگاری به دبیرخانه این ‌رویداد ادبی و هنری ارسال‌شده بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =