کد خبر: 337599
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰
برگزیدگان پویش جوانه ها معرفی شدند

برندگان بخش عکاسی پویش جوانه ها معرفی شدند.

برگزیدگان پویش جوانه ها معرفی شدندبه گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان شمالی  ابراهیمیان مسئول مرکز اسفراین با اعلام این که بیش از ۱۲۰۰قطعه عکس به دبیرخانه بخش عکاسی پویش جوانه ها (ویژه برنامه دهه فجر ) رسید اعلام کرد :پس از پایش اولیه عکسها ۸ نفر به قید قرعه انتخاب شدند.

وی با اشاره به این که بیش از ۶۳۰ نفر در این بخش شرکت کرده بودند افزود شرکت کنندگان علاوه بر عکس بیش از ۵۰ حلقه فیلم هم به دبیرخانه ارسال کرده بودند اما از آن جایی که فقط قرار بود برندگان از کسانی باشند که صرفا عکس ارسال کرده بودند قرعه کشی بین این بخش از شرکت کنندگان انجام شد.

ابراهیمیان گفت:نفرات برگزیده این پویش محمد صالح محبوبی از قوچان - ابوالفضل یاسمن - امیرعلی جهانی از مانه و سملقان - امیرعلی نصیری از بجنورد - آیناز نویدی - مائده مددی از فاروجشقایق ولیپور از شیروان - مهرداد اوغاری  معرفی شدند.

گفتنی است شرکت کنندگان باید عکسهای خود را که حکایت از شرکت آنها در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن باشد و با حمل پلاکاردهای ترجیحا دست ساز مشخص میشد، به آدرس @kpf_esfarayen در پیام رسان های ایرانی ارسال می کردند.

تصاویر برگزیده این پویش را اینجا مشاهده کنید.

برگزیدگان پویش جوانه ها معرفی شدند

برگزیدگان پویش جوانه ها معرفی شدند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =