«پویانامه» آمد

نشریه روزانه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با نام «پویانامه» منتشر شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، اولین شماره نشریه روزانه سیزدهمین جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران با نام «پویانامه» در روز ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ هم‌زمان با اولین روز این رویداد سینمایی منتشر شد و در طول برگزاری این رویداد در محل برپایی این رویداد واقع در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان توزیع می‌شود.

این نشریه در ۶ شماره منتشر خواهد شد که شماره آخر ویژه مراسم پایانی و اعلام اسامی برندگان خواهد بود.

«پویانامه» زیرنظر اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون با مدیرمسئولی محمدرضا کریمی‌صارمی و سردبیری نغمه دانش‌آشتیانی به چاپ رسیده است.

این نشریه شامل مصاحبه با پیش‌کسوتان، دست‌اندرکاران، هیات انتخاب و هیات داوران جشنواره، گفت‌وگوهایی با بزرگان انیمیشن، مطالبی درباره پویانمایی، خبرها و گزارش‌های روزانه است.

«پویانامه» هرروز به‌طور رایگان در محل برگزاری جشنواره پویانمایی تهران در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد و همچنین فایل pdf آن روی سایت کانون به نشانی kanoonnews. ir بارگذاری می‌شود.

سیزدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران همچون دوره‌های گذشته در چهار بخش مسابقه، خارج از مسابقه، نمایش ویژه و چشم‌انداز از ۱۳ تا ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ به دبیری محمدرضا کریمی صارمی در تهران در حال برگزاری است.

اولین شماره نشریه پویانامه

دومین شماره نشریه پویانامه

سومین شماره نشریه پویانامه

چهارمین شماره نشریه پویانامه

پنجمین شماره نشریه پویانامه

ششمین شماره نشریه پویانامه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =