کد خبر: 337699
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶
حضور شهردار و رئیس شورای شهر پارس‌آباد در مرکز شماره یک کانون

شهردار و رئیس شورای شهرستان پارس‌آباد با حضور در مرکز فرهنگی هنری شماره‌ی یک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این شهر با اعضا و مربیان مرکز گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون استان اردبیل، در این بازید باب اله عزیزپور، مربی مسئول مرکز حضور مسئولان شهر در مراکز کانون را موجب دلگرمی مربیان در جهت ارائه‌ی بی‌منت خدمات فرهنگی، هنری و ادبی برای کودکان و نوجوانان عنوان کرده و با تشریح فعالیت‌های کانون به موفقیت‌های کسب‌شده توسط اعضای کانون شهرستان در سطوح ملی و بین‌المللی اشاره کرد.

شاپور کریمی شهردار پارس‌آباد نیز با ابراز خوشحالی از کسب موفقیت‌های اعضا، این اتفاق را حاصل تلاش و زحمت‌های مربیان کانون دانست.

کریمی بابیان اینکه شهرداری آماده همکاری با کانون برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در سطح شهر است، از اعضا خواست به‌عنوان همیار افتخاری با شهرداری همکاری نمایند.

فرهاد زاهد رئیس شورای شهر پارس‌آباد نیز کانون را مناسب‌ترین مجموعه برای پرورش و رشد خلاقیت کودکان و نوجوانان دانسته و از خدمات ارزنده مربیان کانون تقدیر و تشکر کرد.

شایان‌ذکر است، در ادامه شهردار و رئیس شورای شهرستان پارس‌آباد با اعضا و مربیان حاضر در مرکز گفتگو کرده و با بازدید از کارگاه‌های مرکز، در جریان اهداف و نحوه اجرای برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون قرار گرفتند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =