تفاهم نامه همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش استثنایی

جلسه مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با آموزش و پرورش استثنایی در جهت تفاهم نامه همکاری برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی ؛ با هدف همکاری مشترک ، کارگروهی با حضور مهدی مظهری مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و رئیس آموزش و پرورش استثنایی و کارشناسان دو اداره در محل سالن جلسات آموزش و پرورش استثنایی تشکیل شد.

در ابتدای جلسه محسن ماندگار رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان با اشاره به پتانسیل های موجود در کانون و مدارس استثنایی استان و تفاهم نامه همکاری آموزش و پرورش استثنایی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: شناسایی و رشد استعدادها و بالابردن سطح توانایی ادبی، هنری، مهارتی و اجتماعی مخاطبان هدف با استفاده از ظرفیت های مشترک دو طرف به ویژه مراکز کانون و مدارس استثنایی از جمله اهداف اجرای این تفاهم نامه است.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اشاره به منزلت معلمی و کار با دانش آموزان استثنایی گفت بی‌شک فعالیت در این حوزه از اجر معنوی برخوردار است. وی افزود استفاده از ظرفیت جهادگران جهت کمک به خانواده های کودکانو نوجوانان با نیازهای ویژه ، استفاده از کارگاههای ادبی و هنری و آموزش متقابل مربیان و معلمین و جلسات مشترک بین این دو از موارد مورد تاکید کانون می باشد.

شایان ذکر است کارشناسان نیز به مواردی در حوزه کاری خود جهت اجرای بهتر تفاهم نامه اشاره کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =